Foto bij H.31.

Hoi! Ik denk dat alleen het laatste stukje van het hoofdstuk hiervoor misschien niet zo duidelijk zal zijn, dus ik geef ook even een kleine samenvatting bij dit hoofdstuk: Gioa raakte haar baan bij de supermarkt en bij Bidsy's kwijt en belde toen die drugsdealer (James Grint ) op die haar een baan ongeboden had toen ze namens haar moeder een keer met hem dealer. Ze ging er naartoe en ze hoorde vanaf toen bij die gang. Om Gioa daar het leven te laten zien, namen ze haar mee naar een soort plek waar allemaal criminelen als drugsdealers of pooiers 's nachts vaak bijeenkomen of op dezelfde plek rondhangen. Ze zag een rond de 15 jarig meisje in elkaar geslagen door een jonge vrouw en schoot haar te hulp, maar de teamleden van de vrouw vielen Gioa aan en James en zijn groep hielpen haar toen.

Het laatste stuk van het vorige hoofdstuk:
Ik zie wazig, maar onderscheid James Grint, Max, Kenny, Philip en Mitch die op ons af komen rennen, pistolen getrokken en op de vrouwen gericht.
'Wegwezen. Zij is een van ons.' snauwt James.
Ze kijken om en haasten zich weg als ze de pistolen zien.
Ik val snakkend naar adem op de grond, naast het jonge meisje dat ik toen in elkaar geslagen zag worden.
Naar lucht happend en badend in de pijn zie ik dat ze dood is.
James pakt mijn arm vast en trekt mij overeind.
'Ik zei toch dat je dat niet wilde doen.'

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • GossipGirl21

    Mooi geschreven

    5 jaar geleden
  • Diago

    Best aardige klojoos die bende

    6 jaar geleden
  • Luckey

    slecht iee, zo slecht idee

    6 jaar geleden
  • BethGoes

    Ik vind ze niet zo slecht nee

    6 jaar geleden
  • DeNaamIsGideon

    Tot nu toe is die bende zo slecht nog niet.

    6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen