Volgorde van wakker worden

~ Cupido (Alleen de eerste nacht)
~ De geliefden (Alleen de eerste nacht)
~ Genezer
~ Ziener
~ Dooddoeners + Dubbelspion
~ Heks
~ Iedereen ( - de eventuele dode)

Stemmen :
Je kan je stem uitbrengen door hem prive naar mij (de spelleider) toe te sturen. Dan stop ik ze in de Goblet of fire, wie aan het einde van het dagberaad laat weten wie er verkozen is om te sterven. Stem je een keer niet, geen probleem, maar is dit een een vaak terugkomend iets, dan krijg je zwarte stemmen.
Zwarte stemmen zijn stemmen die automatisch tegen je in gezet worden bij de stemming, zonder dat iemand ze daadwerkelijk aan je geven.
Des te meer zwarte stemmen, des te sneller is de kans dat je vermoord word bij de stemming.


Deadlines : (Deze data kan veranderd worden)
20 okt - 23:59 Sluiting inschrijving
21 okt - 22:00 Uiterlijke verdeling van de rollen

NACHT 1
23 okt - 20:00 Cupido, Genezer en Ziener moeten hun actie door hebben gegeven
28 okt - 20:00 De Dooddoeners moeten hun keuze hebben doorgestuurd
30 okt - 20:00 De Heks moet diens actie door hebben gestuurd

DAG 1
~ N.V.T. deze keer.

NACHT 2
02 nov - 20:00 Genezer en Ziener moeten hun actie door hebben gegeven
07 nov - 20:00 De Dooddoeners moeten hun keuze hebben doorgestuurd
09 nov - 20:00 De Heks moet diens actie door hebben gestuurd

DAG 2
12 nov - 13:00 De mogelijke dode word bekendgemaakt
13 nov - 20:00 Het besluit van de goblet of fire

NACHT 3
16 nov - 20:00 De Genezer en Ziener moeten hun actie door hebben gegeven.
20 nov - 20:00 Weerwolven moeten hun actie door hebben gegeven.
22 nov - 20:00 De heks moet diens actie door hebben gestuurd.

Reageer (2)

  • AlphaNoodle

    Met de goblet of fire, dat tijdstip,voor dat moment moet iedereen gestemde hebben goch?
    En nog een vraagje: als je dood ben, krijg je dan te weten wie wat is? Want bij normaal weerwolven msn je dat natuurlijk gewoon zien.

    6 jaar geleden
    • DreamerN

      Ja, dat is de deadline. Dus voor die tijd moeten inderdaad alle stemmen binnen zijn. Wanneer iemand dood is komt bij diens naam te staan wat diegene is, maar ik denk niet dat ik bij deze versie de doden laat weten wie wat is, zo blijft het ergens ook nog interessant voor hen om het een beetje te volgen. Ook om zo te reguleren dat ze toch niet stiekem informatie doorspelen.

      6 jaar geleden
    • AlphaNoodle

      Oh ja, slim

      6 jaar geleden
  • Slughorn

    Wacht?! Privé! Krijgen wij de stemmen van de anderen niet te zien? Hoe moeten we dan ooit de dooddoeners achterhalen?!

    Sorry, ik wil je niet afvallen, alles ziet er verder prima uit ^^ echt leuk. Maar zonder andermans stemmen te zien, wordt het spel wel verdacht moeilijk (cat)

    6 jaar geleden
    • DreamerN

      Oh shoot, dat was ik dus toch vergeten aan te passen. Ik ga het inderdaad via Polls doen, alleen kan privé stemmen ook wel, want de uitslag komt toch bij the goblet of fire naar voren.

      6 jaar geleden
    • Slughorn

      Nou ja, ik vond het prive stemmen juist niet handig. Want het is juist handig te zien wie op wie stemt, en dat kan je bij een poll ook niet echt zien toch?

      6 jaar geleden
    • DreamerN

      Ik dacht dat je bij een poll wel kon zien, maar toen ging ik checken en zag inderdaad van niet... Maar wie of wie heeft gestemd komt dus bij the goblet of fire naar voren.

      6 jaar geleden
    • Slughorn

      Oooh fijn ^^ gelukkig maar.

      6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen