T: Heej luieriken ! Kom jullie niet meedansen ?
De laatste noten van "Ayo Technology" klinken door de zaal ,, en dan begint " Somebody's me" van Enrique iglesias.
T:' Hé sarah kom we gaan dansen!'
Tom pakt je bij je pols en sleurt je mee op de dansvloer en legt daar zen armen om je heupen. En jij legt dan ook maar je armen op zen schouders..

Alison pov
Je vertrekt nu ook naar die fuif ... Het is maar een paar meter verder naast het hotel dus makkelijk te vinden. Je gaat de zaal binnen.

Sarah pov
Je voelt hoe Tom je steeds dichter bij hem trekt.
En dan buigt hij zijn hoofd naar voren en je voelt zijn lippen op de jouwe ...

Please, Dont Break my heart ..
Alison pov
Je zoekt je een weg tussen alle mensen, tot je Tom&Sarah zit kussen ! Je voelt steken van jaloezie en je ogen vullen zich met tranen. Je houdt wel van Tom ! Hoe kan Sarah je dit aandoen, denk je terwijl je zo snel mogelijk terug naar buiten loopt ...

Sarah pov
Je trekt je terug van Tom, ' Sorry Tom ik kan dit écht niet..'
T:' Maar ?'
Je hebt nog net Bill zien weglopen langs de achteruitgang die op het strand uitkomt.
Je loopt achter hem aan.
' Je houd van hem zeker ?' Hoor je Tom nog in de verte achter je zeggen. Maar je reageert er niet op.
Je komt buiten en ziet Bill daar staan. Hij drinkt in keer een heel blikje redbull uit terwijl hij aan het wenen is ...
S: Bill ... ?

Reageer (16)

  • Noblesse

    Ha alsof bill een hele fles wisky gaat uitdrinke ^^ <3 Ogarme bill en Ali !!

    1 decennium geleden
  • Evatjeu

    VERDER!!!!!!! kem em al lang gelede gdaan me kzit egt te w8e op de volgende!! ^^

    groetz

    1 decennium geleden
  • SmAk

    verderrrrrr ! ! !
    ik wacht al TE lang !

    1 decennium geleden
  • SelfishLove

    WEITER:D:D

    1 decennium geleden
  • SmAk

    verder plssss x x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen