Foto bij H.34.

Het laatste stuk van het vorige hoofdstuk:
stil.
'Je zou', hij slikt.' Je zou beter op jezelf moeten passen. Het gaat... het haat niet bepaald goed met je.'
Ik kijk hem vlammend aan, met een blik van vuur.
'Denk je dat ik dat niet weet?!' snauw ik met tranende ogen,' Denk je dat ik niet weet dat bewegen geen pijn hoort te doen?! Dat ik pijnloos zou moeten kunnen ademen?! Dat het niet vreemd niet voelen om géén honger te hebben?! Denk je dat ik dat verdomme niet weet?!'
Een seconde is het stil.
'Doe... doe ff rustig.' zegt hij dan.
Ik kijk hem met hernieuwde, onverwerkte en bovenal misplaatste woede aan.
'Of anders? Ga je me dan slaan?'
Ik heb er gelijk spijt van wanneer ik het zeg, want het is niet eerlijk en hij raakt meteen overstuur.
Na een paar seconde slaap hij zijn armen om mij heen en drukt mijn zachter schokschouderende gestalte tegen zich aan.
'Ik zou jou nooit, nóóit pijn doen. Dat weet je, toch?' zijn stem trilt en hij klinkt misselijk.
'Ja.' fluister ik.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • GossipGirl21

    Mooi geschreven.

    5 jaar geleden
  • Luckey

    Als dat maar goed gaat

    6 jaar geleden
  • BethGoes

    ik ben erg benieuwd waar dit allemaal heen gaat... Wedden dat die moeder terug is als Evan en Gioa terug zijn?

    6 jaar geleden
  • DeNaamIsGideon

    De conversaties voelen heel echt, een fout die veel mensen maken is ze te vloeiend maken.
    Je houd dit verhaal geweldig.

    6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen