Foto bij Chapter twenty-six

Attention ~!
Momenteel ben ik bezig met een verhaallijn voor een Boku no Hero Academia story én... Na lang nadenken en brainstormen, ben ik bezig met het opstellen van een verhaallijn voor een vervolg van As Cold As Ice, waar jullie een aantal keer een verzoek voor een vervolg hebben gedaan.. Nu zit ik alleen met twee dingen..
1.) Vinden jullie dit wat?
2.) In As Cold As Ice heb ik Kyara gebruikt, het character uit het eerste verhaal Soccer Girl.. Zal ik eerst een Remake maken op As Cold As Ice en nu Milou gebruiken? Of zal ik verder gaan in dit vervolg met Kyara, of zal ik daar ook Milou voor gebruiken? Ik ben heel benieuwd naar jullie mening en of jullie ook interesse zouden hebben in mijn Boku no Hero Academia story ^^?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Luckey

    Voor je vervolg geen Milou (als je op soccer girl verder gaat) als op dot verhaal is. Zal ik Milou gebruiken.
    Ik ben net wakker dis als niet helemaal klopt hoor ik jet wel.

    Oh boy
    Ben benieuwd hoe verder

    6 jaar geleden
  • DeNaamIsGideon

    Dat wil ik eigenlijk ook wel weten.

    Oeh, een vervolg op As Cold As Ice zou leuk zijn.

    6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen