Foto bij H.39.

Het laatste stuk van het vorige hoofdstuk:
'Eerst gaan we even iets drinken, dan ga ik kijken hoe goed jij jan schieten en daarna - om half twaalf - hebben we een afspraak. Twee. Een om te kopen, bij die meidengroep waar jij gisteren een aanvaring mee had en een om te verkopen met de gang van een of andere Geoff LeNoir. Jij gaat met mij en Phill mee naar LeNoir en de rest naar inkoopdeal. Oké?' Legt James Grint uit.
Ik knik, hoop dat ik de hoofdpijn weg kan laten sijpelen.
'Begrepen.'
De motor ronkt, kleine steentjes spatten weg of vallen ten slachtoffer aan de wielen van de auto en ik kan maar één heldere gedachte vormen wanneer ik tussen deze drugsdealers zit, die misschien ook wel moordenaar zijn: Wat heb ik in godsnaam misdaan om hier terecht te komen?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • GossipGirl21

    Mooi geschreven.

    5 jaar geleden
  • BethGoes

    Ik vind dat die mannen best aardig voor haar zijn!

    6 jaar geleden
  • Luckey

    ga dan naar hem toe!!!
    zusje op pakken, spullen in pakken
    weg wezen!

    6 jaar geleden
  • DeNaamIsGideon

    Het is een groep vol met gozers met een nare achtergrond, dus opzich kan ze dit daar best kwijt.

    6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen