Ik weet nog steeds niet wat voor namen ik deze dingen moeten geven.
Maar schokkend is best aandachtstrekkend denk ik.
En dat is waar het tegenwoordig om draait, mensen zijn te druk om shit die je langer dan een paar minuten bezig houd.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • GoCrazy

    Erg jammer dat hij een probleem heeft met biseksualiteit! Maar dit is wel zijn mening, dus ik denk niet dat je er veel aan zal kunnen doen... :(
    Geweldadige gedachten hebben lijkt mij op zich niet zo een probleem, ik heb ze soms ook XD
    Ze uitvoeren kan wel een probleem zijn...
    Je kan wel je eigen mening zeggen, maar als je erop begint te slaan of te kloppen is dat niet zo slim, denk ik.
    Je eigen mening is natuurlijk wel belangrijk, dus misschien moet je hem volgende keer jouw mening zeggen (gewoon zeggen, niet meer). Of hem vragen waarom hij dat denkt?
    Of er een reden is, er iets is gebeurd?
    En als er echt geen reden is, dan is de kans groot dat hij het zegt om stoer te doen.

    6 jaar geleden
    • DeNaamIsGideon

      De leerkracht heeft hem naar de reden gevraagd, hij zei dat het "gewoon de waarheid" was.
      En stoer doen, nee.
      Door die actie is hij ineens heel uncool geworden, zijn eigen tweelingbroer is kwaad op hem.

      6 jaar geleden
    • GoCrazy

      Amai, dat vind ik wel erg vreemd, meestal zit er wel een reden achter... Ik zou het gewoon laten, het is zijn probleem, maar ik geef zijn tweelingbroer wel groot gelijk!

      6 jaar geleden
  • Samanthablaze

    is gewelddadige gedachten hebben kwaadaardig en/of slecht als je ze niet echt uitvoert?

    Ik eh hoop het niet anders ben ik slecht bezig...

    En als je ze wel zegt, hoe zit het dan?
    Dat licht denk ik aan de intentie erachter. Een ontlading is niet slecht. Het wordt anders als je iemand écht pijn doet

    6 jaar geleden
    • DeNaamIsGideon

      Maar de jongen die die homofobische dingen zei, is dat dan ook niet slecht?
      Ik weet niet of het iets was wat er uit moest bij hem, of dat hij het zei omdat hij dat nou eenmaal vond.
      Maar als het een uitbarsting was, is het dan niet slecht?
      Just something to think about.

      6 jaar geleden
    • Samanthablaze

      Het is natuurlijk een mening, en ook al wijkt het af van de norm en is het disrespectvol, het is wel een mening die je kunt hebben. Dat is ook iets wat we in mijn ogen moeten respecteren, ook al is het nog zo onredelijk en ben je het er totaal niet mee eens. Wel vind ik dat je je mening moet kunnen onderbouwen, anders ben je sowieso onredelijk bezig.
      En tja, een uitbarsting is ook vervelend, maar daar heb je later wel vaak spijt van. Dan kun je je excuses aanbieden en het uitleggen.

      6 jaar geleden
    • loeke3000

      OH GOD
      HET IS EEN...
      HET IS EEN...
      *speelt Jaws-theme af*
      HOMOFOOB D:
      (sorry dat moest gwn xD)

      6 jaar geleden
    • DeNaamIsGideon

      Gvd xD

      6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen