Foto bij H.40.

Het laatste stuk van het vorige hoofdstuk:
Ik veeg de tranen van mijn gezicht, ook al weet ik niet precies wanneer ik ben gaan huilen.
Dan sta ik op, genoeg hebbende van de blikken gebrand op mijn getekende lijf vol littekens en stille kreten om hulp.
Ik zie er vast dom en met vlekkerig gezicht wanneer ik mij omdraai naar James.
'Ga je me nog leren schieten of wat?' zeg ik heel casual.
Hij kniktzwijgend, staat op en loopt weg.
En alsof ik hem net niet mijn grootste geheim heb verteld loop ik achter hem aan.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • GossipGirl21

    Mooi geschreven.

    5 jaar geleden
  • BethGoes

    Het is zo verschrikkelijk echt, ik vind de styl waarin je schrijft heel erg mooi!

    6 jaar geleden
  • Luckey

    oh boy
    dat ging maar net goed

    6 jaar geleden
  • DeNaamIsGideon

    Dit was erg risky.
    Iets over iemand te weten komen op basis van een beetje info en lichaamstaal alleen kunnen zelfs de meest ervarenen niet.
    Dus dit was echt een gokje.

    6 jaar geleden
    • AmeranthaGaia

      Oké. Hoe zou ik het in de toekomst beter kunnen aanpakken?

      6 jaar geleden
    • DeNaamIsGideon

      Als het personage het niet zelf kan vertellen, laat Gioa het dan vragen aan een vriend van dat personage.
      Als het echt moet, erken dan dat het een gokje is.
      Bvb: "Ik kreeg een ingeving, en voorzichtig sugereerde ik *blank*" als het met een vriend van dr is.
      Of om info vrij te krijgen "Met zoveel mogelijk overtuiging die ik eigenlijk niet had stelde ik *blank*"
      Zelfs als het fout was is het menselijke natuur om te verbeteren.
      Bvb: "Ik sugereerde *blank* over A, A wierp instinctief tegen dat het eigenlijk *blank* was"

      Dat hangt allemaal van het scenario en het personage af.
      Hopelijk kan je hier wat mee.

      6 jaar geleden
    • AmeranthaGaia

      Dankjewel! Ik zal proberen er wat mee te doen, maar waarschijnlijk pas in veel latere hoofdstukken, want daar ben ik nu al met schrijven. Maar echt bedankt!

      6 jaar geleden
    • DeNaamIsGideon

      Graag gedaan.

      6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen