Foto bij Op weg naar mezelf

Ik ben Dean Pepplinkhuizen en ik ben een dude van 18 jaar oud ik studeer op het Cibap in Zwolle (allround DTP) en ik hou van dingen zoals: Cosplay, lezen, tekenen en dingen ontwerpen.

Maar dat was niet altijd zo vroeger heette ik Gabriella en was ik gezien als "meisje'' ik ben nooit gelukkig geweest als meisje en voelde me ook nooit thuis in mijn eigen lichaam, ik wist vroeger niet dat er meedere mensen zoals mij waren en dat je er iets aan kon doen tot op de dag dat ik een YouTube filmpje in 2014 tegen kwam die over transgenders ging. Ik herkende mezelf hier heel erg in en begon meer erover op te zoeken, en ik wist het zeker: Ik ben transgender een jongen die geboren is in het lichaam van een meisje.

Ik kwam langzaam uit de kast, eerst bij vrienden en in eind 2015 bij mijn ouders. Nu sta ik 8 maanden ingeschreven bij het VUmc in Amsterdam (een ziekenhuis waar transgenders zoals ik geholpen kunnen worden) Het is een lang proces om te worden wie ik van binnen ben maar het is het waard om te wachten.

Reageer (6)

  • ilovejeffreenat

    wist ik van angel die kwam er ook

    5 jaar geleden
  • AroonCat

    Ik wist niet dat het VUmc dat ook deed! Ik kom er vanwege mijn MS namelijk :)

    5 jaar geleden
  • filosofie

    Lol

    5 jaar geleden
  • AlphaNoodle

    Goedzo! Ik heb heel veel respect voor je!

    6 jaar geleden
    • CieI

      thnx ^^

      6 jaar geleden
  • Pusheen_The_Cat

    Respect !!
    moedig van je om het je familie en vrienden te zeggen, ben (nu al) trots op je Dean !!

    6 jaar geleden
    • CieI

      Thnx ^^

      6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen