Foto bij Intake bij het VUmc

Ik had op 28 november mijn intake bij het VUmc.

Ik moest eerst bij de ingang naar de balie lopen om een wit pasje aan te vragen waar je gegevens op staan, hiervoor moest ik een half uur eerder aanwezig zijn dat het tijdstip dat je je intake hebt. Maar aangezien ik toch altijd ergens vroeg kom maakte dat niet zoveel uit voor mij.

De intake zelf houd in dat ze gaan kijken of je 'gezond' bent of je bepaalde ziektes hebt/had of dat het in de familie zit. Ze gaan bijvoorbeeld je meten, wegen, bloeddruk opmeten en bloedprikken. Ze gaan ook een paar vragen stellen over hoe je was toen klein was, Hoe oud je was toen je erachter kwam dat je je niet in het goede lichaam voelde etc. Ook krijg je een vragenlijst mee die je moet invullen voor je volgende afspraak als je word doorverwezen naar de diagnostische fase.

De volgende afspraak krijg ik via de post thuis gestuurd (die afspraak zal waarschijnlijk rond eind januari of begin februari zijn) en vanaf dan gaat het hopelijk niet lang meer duren voor ik aan de hormonen mag :)

Reageer (4)

  • AlphaNoodle

    Heb je alles al gehad, en is dit een terugblik, of is dit ook wereldlijk net 2 weekjes geleden allemaal gebeurd?

    6 jaar geleden
    • CieI

      dit is idd op 28 november 2017 gebeurd c:

      6 jaar geleden
    • AlphaNoodle

      Oke. Dat idee kreeg ik al, maar door je introductie lijkt her net kf alles al is afgehandeld. Ik wens je heel veel succes!

      6 jaar geleden
    • CieI

      dank je ^^

      6 jaar geleden
  • InMyBlood

    Ik ben benieuwd :)

    6 jaar geleden
    • CieI

      ja ik ook haha het VU kan er soms nogal lang over doen om een nieuwe afspraak te maken dus zit nog steeds te wachten ._.

      6 jaar geleden
    • InMyBlood

      Ahw dat is naar. Ik hoop dat je snel van ze hoort.

      6 jaar geleden
    • CieI

      thnx ik hoop het ook

      6 jaar geleden
  • Pusheen_The_Cat

    het begin is gemaakt !!
    en ik hoop ook voor jouw dat je snel aan de hormonen mag ;)
    en wat gaat dat dan allemaal inhouden, die hormonen ??
    (als ik dit vragen mag) :$
    en zijn het veel papieren die je moet invullen voor die fase ??
    en dit is geheel nieuw p Q, daarom volg ik jouw verhaal ^^

    6 jaar geleden
    • CieI

      natuurlijk mag je dat vragen^^ het betekent dat dat ik aan de mannelijke hormonen mag dus zeg maar een zwaadere stem krijg, een baard, mannelijkere lichaam etc 2de x pubertijd dus maar dit x de goeie c; en ja je moet heel veel vragenlijsten invullen ._.

      6 jaar geleden
    • Pusheen_The_Cat

      wauwie, dit keer inderdaad de goede hormonen !!
      ik blijf je verhaal volgen Dean :)

      6 jaar geleden
    • CieI

      Yay :)

      6 jaar geleden
  • Karube

    Was deze story er maar al toen ik nog op de wachtlijst stond, omg. :W Ik had zoveel vragen.
    Ik vind het heel goed van je dat je hierover schrijft.

    6 jaar geleden
    • CieI

      Ik had zelf ook veel vragen toen ik mij inschreef, ze waren ook al heel vaag erover hoelang ik moest wachten enz daarom besloot ik om er een "story" van te maken zodat ik daar ze andere transmensen mee kan helpen die nog maar net ingeschreven staan

      En thnx ^^

      6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen