Foto bij Good Friends are not long angry!

Ik kan het uitleggen zegt ze snel.
Ik keek hoopvol maar er kwam niet uit Vera's mond. We zijn vriendinnen zei ik zacht vertrouw je me soms niet zei ik langzaam.
Tuurlijk wel zeg vera snel en pakte haar telefoon nu op en drukte het gesprek weg, dat dus blijkbaar de door was gegaan.
Waarom heb je het dan niet verteld? vroeg ik
omdat ik dacht dat je me zal uitlachen...
en ze keek me nu zielig aan.
Ik had nu wel medelijden met haar en zei dat ik gewoon de volgende als er zo iets gebeurde dat ze het me verteld.
Ze knikte en we liepen nu samen naar buiten,
Vera keek nu naar de jongen waar ik nog een zoenscene mee moest doen.
Ik draaide haar hoofd maar om wat zij deed het niet en wee moeste nu allebei lachen.
We liepen terug naar de tafel en zag dat Renske nu een hele discusie had met de regiseur, wat wel vaker gebeurde.
Maar nu was er ook in jongen mee aan het dooen in het gesprek en ik liep er maar heen.
Vera liep terug naar de tafel en pakte een broodje.
Ik kwam nu bij Renske aan en wist meteen waar het over ging, Renske moest een zoenscene met hem doen en dat wilde ze blijkbaar niet ik keek naar de jongen en herkende edward.
Ik begon keihard te lachen en Edward zag mij nu staan en kwam naar me toen Heej Eline! zei hij en hij gaf me een knuffel.Renkse keek me nu raar aan!

Reageer (3)

  • DjDylano

    snell verder(H)
    goed verhaal (H)

    je moet schrijver worden(baby)

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    Hahahaa:P
    ROBERTT!!^^

    SnelVerderr!!(A)

    1 decennium geleden
  • VeerFanPire

    haha..!!

    Snell VErder..!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen