Sinds 2018 hebben we een nieuw soort SOTY, de FOTY. Fanfiction of the Year.

Hierbij gelden deze regels:

Regels met betrekking tot het verhaal

• Je schrijft een verhaal dat voldoet aan één van de opgegeven thema’s, namelijk Verboden Liefde of Verbondenheid/Eenzaamheid.

• Het verhaal moet minimaal 25.000 woorden en maximaal 150.000 woorden bevatten. Het gaat hier dus om een AFGEROND verhaal.

• Jouw verhaal moet een bekend personage of een bekende plaats bevatten. Dit kan Harry Styles of Katy Perry zijn, maar ook Zweinstein en Middle Earth.

• In je verhaal mag je geen links posten of gebruik maken van kleurtjes.

• Je mag maar met één story meedoen om kans te maken op de hoofdprijs. Het verhaal moet op Qreaties gepost worden, op je eigen profiel, en het gaat hier om een nieuw verhaal. Het verhaal moet dit jaar zijn gestart en mag dus geen creatie zijn die eind vorig jaar is gestart.

• Het verhaal moet van jezelf zijn, iedere vorm van plagiaat is verboden en kan ervoor zorgen dat je profiel geblokkeerd wordt.

• Verhalen die buitensporig veel geweld bevatten, aanzetten tot haat en/of geweld, expliciet pornografisch zijn of geen elementen bevatten van het opgelegde genre kunnen gediskwalificeerd worden.


Regels met betrekking tot het inleveren

• Je hebt van 30-01-2024 t.e.m. 30-11-2024 de tijd om je verhaal te schrijven en in te sturen. De gehele maand december zal benut worden om te lezen/stemmen.

• Je neemt pas definitief deel aan deze wedstrijd indien er een link van je story in het topic wordt gepost. Het is toegestaan om van creaties te veranderen, maar je kunt slechts twee maal van creatie veranderen doorheen de hele wedstrijd! Denk dus goed na voor je iets inzendt!
Het wijzigen van je titel is eveneens toegestaan.


Regels met betrekking tot het stemmen

• Stem eerlijk en één keer! We kunnen het zien als er vaker gestemd wordt en stemmen van leden die vaker dan één keer hebben gestemd worden verwijderd!

Reageer (2)

  • Slughorn

    Hier staan nog de thema's van vorig jaar (;

    3 jaar geleden
    • Phlegethon

      Dankjewel voor het laten weten! Het is bij deze aangepast. (:

      3 jaar geleden
  • F4Nina

    Hai!
    Moeten de namen van de personages ook in het Nederlands geschreven worden?

    6 jaar geleden
    • Ristridin

      Nee hoor, de naamkeuze is vrij!

      6 jaar geleden
    • F4Nina

      Fijn, bedankt!

      6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen