Aangezien ik sowieso een hoofdstuk online moet hebben vandaag, schrijf ik ieder geval een voorwoord.
Ik wil meteen zeggen dat ik tegenwoordig niet meer zo lekker schreef als vroeger, toen schreef ik complete verhalen in minder dan een maand, terwijl ik nu amper een hoofdstuk heb kunnen maken, zoals jullie waarschijnlijk gemerkt hebben.

Ik wilde daar gewoon heel eerlijk over zijn aangezien jullie al een tijdje wachten voor ik eindelijk iets online heb gezet. :')
Ik wil echt dit verhaal afmaken dit jaar, maar het zal soms even kunnen duren. Ik ben tegenwoordig al heel gericht in het schrijven van een goed verhaal, dan dat ik iedere zin twintig keer moet gaan lezen en verbeteren. Dus echt heel sorry voor dat soort fouten.
Natuurlijk mag je mij er wel op wijzen als je ze leest, dan kan ik ze verbeteren. :x Maar zelf zie ik de fouten ook niet, en dan is dingen herlezen echt vermoeiend.
Kortom, ik heb de ideeën echt wel in mijn hoofd zitten, maar ik heb tijd nodig om echt dingen uit te vogelen voor een goed verhaal.
Ik hoop niet dat ik jullie hiermee teleurstel...

Voor de rest als er vragen zijn kunnen jullie mij altijd een berichtje sturen.

Groetjes,
Lorem (Khezef)

Reageer (1)

  • Kaffaljidhmah

    Een goed verhaal heeft zijn tijd nodig. ;)

    6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen