Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • GossipGirl21

    Je schrijfstijl is geweldig

    5 jaar geleden
  • Efflorescence

    Oh nee. Ik heb hier echt een heel slecht gevoel over. Het lijkt erop dat het de verkeerde kant op gaat met haar gezondheid. Kan iemand alsjeblieft ingrijpen, en snel? Ik gun het haar zo dat ze een fijne studietijd heeft. Problemen met haar gezondheid helpen daar niet bepaald bij. En kan Harry even terugkomen als steun in haar leven? Tenminste, als dat is wat ze nodig heeft. Ik weet niet welk nieuws dat mens aan Feline liet zien, maar ik hoop dat het allemaal niet zo veel voorstelt. Stiekem hoop ik op een Harry pov omdat ik graag zou willen weten hoe hij zich in deze lastige situatie staande houdt. Hopelijk kan hij er voor haar zijn en andersom.

    6 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Hmm.. Misschien is het fake? Want de pers en media zeggen en schrijven altijd zoveel, maar er is zo weinig van waar..
    Ik hoop echt dat Harry niets anders heeft gedaan dan gewoon wat praten met EEN vriendin...

    Oh, en ik haat Jasmine!

    En ik hoop echt dat Feline niet terug een eetstoornis krijgt..

    Xxx

    6 jaar geleden
  • Kjelaney

    Oh god nee Harry waarom ben je zo'n klootzak.

    Succes met je tentamens!

    6 jaar geleden
  • Smexy

    Harry wat heb je geflikt?
    Snel verder pls.

    6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen