Foto bij Scar 7

Het laatste stuk van het vorige hoofdstuk:
‘En waarom ben jij bij de politie gaan werken?’ vraagt ik dan.
Nog steeds zijn haar armen over elkaar heen geslagen, maar het is nu anders, het is nu alsof ze zich klein voelt, iets probeert te verbergen.
Net wanneer ik wil zeggen dat ze het me niet hoeft te vertellen, antwoordt ze, haast pijnlijk in de verte starend.
‘Ik denk... dat het gewoon voelde als het juiste om te doen.’

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • MissEL

    Ah, sad

    4 jaar geleden
  • BethGoes

    Ook een beetje dom om dan op wereldreis te gaan, he....

    Maar even een vraagje: hoe zou beenmerg haar kunnen redden?

    5 jaar geleden
    • AmeranthaGaia

      Vroeger werd er bij leukemie soms een beenmergtransplantatie gedaan (nu worden de benodigde cellen uit het bloed gehaald). Bij hoge doseringen chemotherapie worden zowel gezonde als zieke cellen in de beenmergholte vernietigd. Na de behandeling worden daarom gezonde stamcellen toegevoegd. Daar is vaak een donor voor nodig, maar niet iedereen is daar geschikt voor. Allebei Nathans ouders waren toen qua gezondheid niet in staat zo'n beenmergtransplantatie te doen, maar daar wordt later nog over verteld. Omdat ze verder niet veel contact hebben met familieleden, kwam het op Nathan aan, maar die was toen niet bereikbaar.

      5 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen