Foto bij Scar 8

Het laatste stuk van het vorige hoofdstuk:
Zij was mijn zusje en ik haar grote broer, acht jaar ouder dan zij. Toen ze ‘s nachts nachtmerries had kwam ze naar mij toe en ik had haar beloofd dat ik haar altijd zou beschermen. Toen ze haar arm brak toen ik met haar naar de speeltuin ging, beloofde ik haar dat het goed zou komen. Toen ze op school gepest werd had ik haar beloofd nooit alleen te laten en de pestkoppen goed duidelijk te maken dat ik niet bang was voor een beetje geweld. Ik had haar de hele wereld beloofd. De wereld en de ruimte.
En moet je nu eens zien wat er van al die beloftes overgebleven is.
En moet je nu eens zien wat er van mij overgebleven is.
Aan wie moet ik me voor verontschuldigen: aan wie ik ben geweest, of aan wat er van me over is?
Waar moet ik spijt van hebben: van wat ik wel heb gedaan, of van wat niet?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • BethGoes

    Blueberry lijkt me een leuk persoon... jammer dat ze niet op kan staan uit de dood...

    5 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen