Foto bij Scar 11

Het laatste stuk van het vorige hoofdstuk:
‘Hij wilt ons drieën even spreken.’
Ze loopt naar me toe, kijkt met haast angstige ogen naar me op.
‘Is hij... boos?’ vraagt ze, heel zachtjes, heel kleintjes.
Ik slik. ‘Ja. Ja, soort van.’
Ze pakt met licht trillende handen de zoom van haar jas vast.
‘Geef gewoon mij de schuld. Ik ben degene die het per slot van rekening... eh... deed. Vertel hem gewoon dat ik me niet aan de opdracht hield.’
Ik kijk haar even aan. Het slaat nergens op. Ze had gelijk. Dat meisje is belangrijker dan inlichtingen.
‘Natuurlijk doe ik dat niet,’ beloof ik haar dan.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Luckey

    Oh boy!

    5 jaar geleden
  • BethGoes

    Ten eerste: Hooo shiiiitttttt nu ook nog een auto ongeluk???
    Ten tweede: Is het de bedoeling dat het laatste deel schuin gedrukt is?
    Ten derde: Stiekem een beetje Divergent in je verhaal gestopt… niet? (cool)

    5 jaar geleden
    • AmeranthaGaia

      Dat laatste deel hoorde niet schuin gedrukt. Ik zal het zo aanpassen.

      Toen ik dit schreef had ik al heel lang geen Divergent meer gelezen, dus ik denk het niet. Welk element van die serie herkende je, dan?

      5 jaar geleden
    • BethGoes

      Ehh zeg maar dat stukje waarin hij haar wond schoon maakt en haar hand dan op zijn hand komt te liggen…. Dat stukje komt (in de film in ieder geval) letterlijk zo voor...

      5 jaar geleden
    • AmeranthaGaia

      Oh, dat was niet mijn bedoeling, maar nu je eht zegt herinner ik me inderdaad wel zoiets. Mijn intentie was om op die manier een hint te geven naar wat er in haar verleden is gebeurd. Wanneer dat op een gegeven moment duidelijk wordt, zijn er een hoop dingen die ze doet (zoals die reactie) een stuk duidelijker.

      5 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen