Foto bij 018 • Flashes of History

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • GossipGirl21

    Mooi stukje hoor.

    5 jaar geleden
  • EvilDaughter

    Stop met het pesten van je lezers en zorg dat die twee zoenen!!
    Nu!

    6 jaar geleden
  • Jerauhl

    Vergeet mn reactie van net, aangezien je al bij 57 bent met schrijven pffff ACTIVEER voor ik begin met dreigen, and you dont want that.
    anyway ik vind het duidelijk en ik vind de manier hoe je schrijft en dingen verwoord heel erg fijn, props naar je schrijfskills!!

    DAARBIJ BEGINT HET BIJNA TE KOMEN EN IK KAN NIET WACHTEN EN HELAAS HEB IK NOG MAAR 1 HOOFDSTUK TE GAAN.(no_chears)
    pls help en activeer nog 1.... of 2...... (wbw)

    6 jaar geleden
    • RickmanLover

      Whahahahaha (A)
      Dakjewel! (flower)

      Hmmm, ik zal kijken wat ik kan doen qua activeren :p

      6 jaar geleden
    • Jerauhl

      yassss
      you're the best <3

      6 jaar geleden
  • Dominhe

    Alles is helemaal duidelijk, tenminste van mijn kant wel. Ik vind het zo leuk dat het allemaal zo langzaam gaat en niet opeens zo Pats boem, dat maakt het zoveel meer realistisch

    6 jaar geleden
    • RickmanLover

      Gelukkig! Ik weet namelijk al wat er in de toekomst gaat gebeuren, vandaar dat het soms moeilijk is voor mij om te kijken of alles er in zit, omdat ik alles al weet. (Klinkt waarschijnlijk niet heel logisch :Y))

      En ik ben blij om te horen dat het zo realistischer is! Ik ben inderdaad altijd bang dat het te snel is, of te abrupt of out of character, maar dan ben ik soms ook weer bang dat het te langzaam gaat XD
      Als ik zelf een fanfiction lees geniet ik er ook veel meer van als het langzamer gaat en dat probeer ik dus ook met mijn verhaal te doen :)

      Dankje voor je reactie (K)

      6 jaar geleden
  • Lente2

    Voor mij is het duidelijk en zo niet dan vertrouw ik erop dat dat later in het verhaal wel zal worden, merk aan je manier van schrijven en schrijfstijl dat dat geen probleem is!

    57 wow goed bezig, kan niet wachten op de rest! Enige waar ik mee zit is het einde van Snape gewoon omdat ik weet dat dat gaat komen, maar dat weet je als je een verhaal over Snape gaat lezen. (Ofja dat is vaak zo, dan toch 🙂)

    6 jaar geleden
    • RickmanLover

      Dankjewel! (flower)

      Hmmm, ik kan niet heel veel over zijn einde zeggen ben ik bang XD Ik weet al wat ik ga doen, maar ik zal het niet hier in de comments zetten, omdat sommige mensen het niet willen weten :)

      Dankjewel voor je reactie (flower) Vind het altijd zo leuk en lief allemaal :)

      6 jaar geleden
    • Lente2

      Ik wil het einde ook nog niet weten hoor :P

      6 jaar geleden
    • RickmanLover

      Ik bedoel het einde van Snape, wat er met hem gaat gebeuren, het einde van het verhaal heb ik nog geen idee over XD Zo ver ben ik nog laaaang niet. Ik hou van lange verhalen :)

      6 jaar geleden
    • Lente2

      Ah okay mooi zo, ik hou ook van lange verhalen !! :D

      6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen