Foto bij Angry Justin.

2 reacties <33

enjoy<33

*Next day*
Ik pakte mijn wiskunde boek uit mijn kluis. Justin en Melody kwamen hand in hand aangelopen. Hij kwam naast me staan en opende zijn kluis.
Ik keek met een schuin oog naar Justin, zijn ogen waren groot en straalde woede uit, zijn mond hing open van verbaasdheid.
Maar dat duurde niet lang. Zijn verbaasdheid veranderde in woede.
‘Kut wijf!’ Hij draaide zich om naar mij, en als blikken konden doden was ik nu wel degelijk dood geweest.
‘Wat?’ Vroeg ik. ‘Chinook dit heb jij toch niet gedaan hè?’ Vroeg Melody serieus.
‘Natuurlijk niet, ik ben gemeen. Maar zó gemeen?’ Toch bleef Justin me woedend aankijken.
Ik zag zijn vuist niet aankomen, ik gaf een gil door de harde klap tegen mijn kaak.
‘Verdomme!’ Vloekte ik. Ik legde mijn hand op de plek waar hij me had geslagen en kreunde zachtjes van pijn.
‘Jeetje Justin!’ Zei Melody geschrokken. Meli duwde hem ruw aan de kant. Zelfs Justin zelf leek verbaasd over wat hij had aangedaan.
‘Gaat het?’ Vroeg ze. ‘Jezus, wat denk je zelf?’
‘Kom,’ ze sloeg haar arm om mijn middel, duwde Justin nog een keer aan de kant en liep toen snel met me mee naar de schoolverpleegster.
‘Wat is er met haar gebeurt?’ Vroeg de verpleegster toen ze het bloed langs mijn mond en hals zag.
‘Justin Bieber heeft haar geslagen!’ Zei Meli duidelijk.
‘Justin Bieber? Zeker weten?’ Vroeg ze verbaasd terwijl ze het bloed van mijn hals en kaak af waste.
‘Natuurlijk!’ Snauwde Meli. ‘Ik stond ernaast.’ De verpleegster knikte.
‘Tja, als dat echt zo is dan zal ik dat door moeten geven aan de directeur,’ ik begon licht in paniek te raken.
‘Dat hoeft niet.’ Flapte ik eruit. Meli keek me stomverbaasd aan en gaf me een por in mijn zij.
‘Ik lokte het uit.’ De verpleegster was duidelijk verward.
‘Dat veranderd de zaak, dan geef ik dat ook door.’ Maar al hoewel ik dat ook niet wou, liet ik het maar zo.
De verpleegster legde een zak met ijs tegen mijn kaak, die ik vervolgens zelf vasthield, en liep toen weg.
‘Waar ben je in hemelsnaam mee bezig?! Justin moet gestraft worden voor wat hij heeft gedaan!’ Snauwde ze.
‘Ja, dat weet ik.’ Mompelde ik rustig terug.
‘Waarom …’ ze leek niet uit haar woorden te kunnen komen.
‘Ik deed het voor Melody. Justin is haar vriendje, ik kan hem niet zo behandelen als zij met hem heeft.’
‘Aha, dus zo zit het!’ Ik zuchtte. ‘Hoe zit wat?’
‘Je bent jaloers!’ Ik sperde mijn ogen wijd open. ‘Nee! Nooit!’ Maar ze onderbrak me al.
‘Ja, ja. Ik zie het aan je. Jij bent verliefd op Justin Bieber!’ Ze lag helemaal dubbel van het lachen.
‘Hou op, Meli! Ik ben helemaal niet verliefd op Justin. Ik deed het voor Melody. Waarom geloof je me niet ?’ Snoof ik toen ze nog harder begon te lachen.
‘Omdat je tegen me staat te liegen! En anders weet je, haha, zelf nog niet dat je verliefd op hem bent!’ Ik stond woedend op en liep het kamertje uit.
‘Je bent jaloers op Melody!’ Schreeuwde Meli me nog achterna.
Ik hoorde voetstappen achter me, ze rende achter me aan.
‘Kom op, Chinook. Het was maar een grapje. Als jij zegt dat je niet.. jaloers bent, dan geloof ik je.’
‘Dankje.’ Antwoordde ik kil.
‘Maar als het wel zo is, dan vertel je het me toch wel?’
‘Je bent de eerste die het te weten zal komen,’ ik liep met grote passen verder. Ik had geen zin meer in het gekloot van Meli.
‘Maar je bent wel jaloers.’
‘Hou op Meli!’ Ik ging voor haar staan en keek haar boos aan.
‘Ik ben níét jaloers!’ En liep toen weer weg.

Reageer (7)

  • xlufjoetoexx

    ow jha: je wou 2 reacties en je hebt er 5, met deze erbij 6


    dus maak dat je aant schrijven bent!!!


    SNEL VERDER

    1 decennium geleden
  • xlufjoetoexx

    op die foto heeft hij zo een fake en geposeerde lach...



    Ze is wél jaloers ghaha!!

    1 decennium geleden
  • Isle

    verder kei leuke story

    1 decennium geleden
  • Atlanta

    verdeeeeeeer<3

    1 decennium geleden
  • AnubisLiefde

    Verdeeer:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen