Hoi dit is mijn eerste story.

Ik loop naar buiten en kijk om me heen. Ik verveel me heel erg. Dan zie ik een explosie bij de raimon jr high. Dat is mijn school! Denk ik en ik ren op mijn school af. Als ik daar bent zie ik het raimon voetbalteam staan. De jongen met de lange blauwe haren staart me aan. Ik negeer hem en kijk naar mijn school. Dan schrik ik de school is compleet verwoest, en er staan vreemd uitziende mensen op de puinresten. Ik loop naar Mark Evans de enige die ik echt goed ken en vraag wie die weirdo 's zijn, ik begin ze echt eng te vinden. Mark zegt:"het is een voetbalteam van de alius academy, ze noemen zichzelf gemini storm en ze hebben ons uitgedaagd voor een voetbalwedstrijd, speel je mee?" Ik zeg:"oké is goed." De voetbalwedstrijd begon en ineens verscheen er een commentator die in een microfoon begon te blèren. Wij mochten de aftrap nemen. Ik kreeg de bal aangespeeld van een roze/roodharige speler die blijkbaar Kevin heette. Er kwam een middenvelderop me af die de bal af wou pakken.
Ik gebruikte mijn supertechniek drakenaanval en wist de bal te houden. (Bij drakenaanval verschijnen er twee draken die een spiraal vormen en de tegenstander wegblazen
.) Als ik opsta voel ik mezelf duizelig worden maar weet ik mezelf staande te houden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen