Foto bij H.72.

Het laatste stuk van het vorige hoofdstuk:
'Gaat het iets uitmaken als ik weer zeg dat je moet onderduiken?' vraag ik zachtjes.
'Nee.' antwoordt hij en drukt weer zijn lippen op de mijne.
Mijn handen liggen in zijn nek en het verbaasd me dat ze niet trillen, dat ik dit durf.
Hij drukt mij met zijn armen om mijn middel tegen zich aan en het voelt alsof alles niet meer zo donker is nu dat hij zo dicht bij me is.
En ik weet dat ik dit niet zou moeten doen, dat ik me weer zorgen zou moeten maken over Ammay en mijn moeder en het gevaar dat er dreigt, maar ik wil het niet.
Niet nu.
Op dit moment wil ik bij Evan zijn en de rest voor heel, heel even vergeten.
Dan haalt hij zijn mond even van de mijne en legt zijn voorhoofd tegen die van mij.
'Jouw strijd is mijn strijd, oké? We doen dit samen.'
Ik slik en knik dan zachtjes.
'Oké.' adem ik.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • GossipGirl21

    Mooi geschreven.

    5 jaar geleden
  • DeNaamIsGideon

    Ik word er onverbergbaar en onvermijdelijk stoned van.
    Het lijkt wel alsof ik xtc in genomen heb ik plaats van pijnstillers en al gauw begin ik met giechelen om helemaal niets
    .

    Dus stoned=XTC?
    Ik ben er vrij zeker van dat dat niet is hoe het werkt.

    5 jaar geleden
    • AmeranthaGaia

      Oh, het zal je misschien verbazen, maar veel weet ik niet over drugs. xD
      Hoe werkt het met xtc, dan?

      5 jaar geleden
    • DeNaamIsGideon

      Elke drugs geeft logischerwijs een andere reactie.
      Wikipedia helpt al een stuk in dit geval, maar de basis;
      Wiet word je stoned van, wat betekend dat je heel rustig en relaxed wordt.
      Cocaïne word je high van, wat betekend dat sommige mensen er opgewekt van worden, en anderen geagiteerd.
      MDMA (een van de stoffen in XTC) krijg je een euforisch gevoel van.

      Verder weet ik er niet zo veel van, alleen wat ik toevallig opvang (niet van mensen in het echt, maar op het internet. Ik fact-check echter wel alles.)

      5 jaar geleden
    • AmeranthaGaia

      Oh, oké. Sorry voor het ongemak. Ik zal het onthouden.

      5 jaar geleden
    • BethGoes

      Owh... ik wist niet eens dat stoned en high twee verschillende dingen waren... 😅

      5 jaar geleden
    • DeNaamIsGideon

      Te veel mensen maken die fout xD

      5 jaar geleden
  • Luckey

    Hahahaha
    High van de medicijnen!

    5 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen