Ik weet niet of je het al doorhad maar ze heeft dus krachten die ze als ze boos is niet onder controle heeft.

Ik word wakker en kijk om me heen. Ik zie dat ik niet meer in de kamer ben waar ik hiervoor in had gelegen. Ik kijk op en zie de jongen die me lastig had gevallen. Naast hem zit een oude man met heel lange oorlellen, en een uitgerekt gezicht. Er zit ook een meisje met blauw haar bij. Als ze doorkrijgen dat ik wakker ben kijken ze me blij aan. Nou, de man keek al blij en de jongen kijkt nog steeds sirieus. Alleen het meisje kijkt echt blij. De man begint gelijk tegen me te praten. Hij zegt: "fijn dat je weer wakker bent, je mag me vader noemen." "Welkom op alius academy. Xene zal je zo wel rondleiden door de school." "Je deelt een kamer met Bellatrix en je Aliennaam zal Felecia zijn." Ik kwam uit het bed waar ik in lag en keek de mensen een voor een aan. Toen vroeg ik aan de jongen die blijkbaar Xene heette: kan je me nu een rondleiding door de scool geven. Hij antwoordde: ja hoor kom maar mee. Na de rondleiding wees hij me mijn kamer. Hij zei: oh ja, jouw team is genisis en ik ben jouw aanvoerder. Hier is je traningsrooster. Laten we nu maar naar de eetzaal gaan. Ik zei: oké is goed, en zo gingen we op weg naar de eetzaal.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen