Het is inmiddels al een week later en ze is bevriend geraakt met Jordan en Bellatrix.

Ik word wakker en denk na. Ik begrijp echt wel dat ik hier niet kan blijven. Maar ik zit nu letterlijk gevangen. Ik kijk op en zie dat Bellatrix ook al wakker is. Goedemorgen zegt ze, ga je mee om te ontbijten? Ik zeg ja is goed, staat er nog iets vreemds op de planning? Ze zegt voor mij niet maar jij moet de begrenzertest doen vandaag. Terwijl ze dat zegt betrekt haar gezicht. Ik vraag aan haar: wat is dat? Ze zegt: dat is een test om te kijken hoe ver je kunt gaan. Maar dan is het letterlijk voetballen tot je er bij neervalt! Roep ik uit. Ze zegt: ja, maar je moet wel of je nu wilt of niet, je hebt geen keus. Ik zeg oké maar alleen omdat het moet en ik geen andere keuze heb. Wanneer is de test? Vraag ik dan maar. Als de anderen traning hebben antwoord ze. Oké ik wil graag even met Jordan praten zeg ik. Ze zegt oké maar kom niet te laat voor het ontbijt. Niet veel later zit ik aan tafel. Ik heb niet veel honger maar eet toch maar wat. Ik ben al snel klaar en ga terug naar mijn kamer. Als ik zie dat Bellatrix er niet is ga ik wat met mijn krachten spelen. Niet veel later word er op de deur geklopt. Ik doe open en zie Gazel staan. Wat is er? Vraag ik. Hij zegt: Xene vraagt of je nu wilt komen, zodat hij je nog uitleg over de test kan geven. Na de uitleg mag je meteen met de test beginnen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen