Ze houdt haar krachten dus geheim.

Ik kom aan in de traningsruimte en zie Xene al staan. Hij geeft eerst dezelfde uitleg als Bellatrix, maar geeft daarna nog wat andere uitleg. Hij zegt dat ik in mijn eentje een wedstrijd tegen Epsilon moet gaan spelen en me niet mag inhouden. Ik doe maar wat hij zegt en ga klaarstaan. Niet veel later komt Epsilon het veld op lopen. Zij mogen de aftrap nemen. Ik gebruik drakenaanval en pak de bal van ze af. Daarna weet ik voorbij de verdediging te komen en zo sta ik voor het doel. Op het moment dat ik daar sta begint Dvalin me uit te maken voor van alles en nog wat. Ik voel de woede in me opkomen en steeds erger worden. Ik weet dat ik mezelf niet meer onder controle heb. Maar ik moet nu doorgaan, anders komen ze er achter dat ik krachten heb. Ik besluit om de woede tegen te werken, en drakenvuur te gebruiken. Dat doe ik dus, en hij knalt dwars door Dvalins boorbeuker heen. Ik voel dat de woede nu te sterk is en me over neemt . Ik kan het nu echt niet meer tegenwerken. Ik voel hoe de woede me over neemt. Op dat moment word er gefloten. Ik loop naar Xene en vraag wat er aan de hand is. Hij zegt dat Epsilon nog een stuk van het aliuskristal om gaat doen. Als ze daar mee klaar zijn gaan we weer verder met de wedstrijd. Op het moment dat er wordt gefloten, neemt de woede me weer over. Ik weet nog twee keer te scoren. Op het moment dat ik even stilsta, zakt de woede weer weg. Ik voel direct een ondraaglijke pijn. En de energie stroomt weg. Ik voel hoe ik in elkaar zak. Dan wordt alles zwart.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen