Foto bij 029 • Flashes of History

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • GossipGirl21

    Super geschreven.

    5 jaar geleden
  • EvilDaughter

    Meid, jij verdient het! Naar mijn mening is dit echt een geweldig verhaal!
    Sorry dat ik niet zoveel op Q zit, maar als ik op Q kijk, kijk ik eerst altijd of er nieuwe hoofdstukjes zijn van jouw verhaal!! (H)

    5 jaar geleden
  • Jerauhl

    Hey you, sorry dat ik pas zo laat lees maar like met deze story heb ik er gewoon echt een hekel aan als ik niet door kan lezen dus ik heb nu nog een voorraadje!! Hoofdstuk was weer amazing like alwayssss <3
    By the way, als je even in de put zit kan je me altijd een pb’tje sturen I’m happy to help, been there done that dus als er iets is wat ik voor je kan doen ben ik er!
    Oke nu ga ik weer verder lezen hihi
    Ohja Trippy > Caraveo 😂

    5 jaar geleden
  • Butterflygirl

    Jij maakt ons blij, dus dan maken wij jou blij! Goeie diensten hier!

    5 jaar geleden
  • Muizlet

    Ik ben zo blij dat ik weer een fantastisch hoofdstukje kan lezen tussen het leren door! Het is meer dan verdiend dat jij net zo'n leuke dag/goed gevoel krijgt van de reacties als wij van jouw hoofdstukken! (flower) (H)

    Bovendien hoop ik dat het snel weer wat beter zal gaan!

    5 jaar geleden
    • RickmanLover

      Tussen het leren door? Nog veel toetsen nu dan?

      Nahw, dankjewel! <3
      Ik denk wel dat het snel beter zal gaan hoor. Ik heb nu eindelijk lekker lang vakantie en tijd om te doen wat ik leuk vind, schrijven (echter zit ik op het moment in Spanje dus kan niet echt schrijven).

      5 jaar geleden
    • Muizlet

      Oeh Spanje! Wat leukkkk, ik houd zelf van Barcelona! (Weet niet waar jij nu bent?) Nog heel veel plezier iig.

      Ik had nog een herkansing, vandaar.

      Nu ga ik door naar het volgende hoofdstukk and byee (H)

      5 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen