Foto bij A date?!

Ik moet in de Film met Kellan nog maar 1 scene en dan was ik klaar met die film.
Kon ik aan me volgende beginnen,OMG ik heb ook nooit rust.
Maar ik doe het ook altijd mezelf aan.
En cut, ja hoor mensen het zit er op!! de film is af en komt volgende week in de bios.
O leuk dacht ik kan ik met wat vrienden daar heen, dat word heel gezellig en zeker omdat ik over de rode loper mocht lopen, okeej ik dat dan wel niet de hoofdrol maar toch.
En vooral met al die leuke jongen die ook daar altijd zijn. Bij het idee moet ik al glimlachten.
ik zag Larissa en Renske al achter al die 'sterren' aan lopen.
Kellan kwam naar me toen hé wat gaan drinken?
ik keek hem aan en wist nou niet of ik dit kon maken tegen over Vera. Ik had natuurlijk wel gezien hoe ze naar hem keek.
Al vrienden of ...ik kon mijn vraag niet eens afmaken en hij zei al gewoon gezellig als vrienden.
Okeej ja tuurlijk ik kom wel mee, mar jij kan niet overal over staat zei ik een beetje lachend.
Nee dat is waar en hij begon nu ook te lachen.
Opeens had ik het!!
Hé, ik was vergeten had al wat afgesproken, sorry maar ik weet wel iemand die heel graag met jou mee wilt! en ik lachtte geheimzinnig.
Uhmm nou okeej als jij zegt dat ze leuk ik geloof ik dat.
O jah, ze is echt een super-leuke-lieve-sportieve meid. Ze ik met een lach.
O vera dacht ik bedank me later maar. dacht ik
Hier is me telefoon nummer zei ik snel tegen hem en pakte een pen en schreef het op zijn hand.
okeej 7uur, bij Rozeplace.. ken dat restaurant?
Ja tuurlijk zei hij met een big smile.
Okeej ze is degene met uhmmm De rode roos in haar hand.
Ik keek op mijn horloge, ik moet nu echt weg, Veel plezier vanvond!! en ik lacht en gaf hem een knuffel en liep weg.
Ik moet dit Vera nu vertellen dacht ik.

Reageer (2)

  • VeerFanPire

    YEAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dankje wel eline..(H)(H)
    IK GA UIT MET KELLAN>>!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    HAhaaa:P

    Veraa niet meteen te happy worden heaa(A)

    SNellVerderrr!!^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen