Foto bij Rrring! Oh wait I'm the one how calls!

POV Larissa..

Wow, ik kom in een film, OMG nou ja, niet de hoofdrol maar okeej.
Okeej ik ga weer zegt Eline en liep nu weer naar de set. ik keek haar langzaam na.
Vera en Bernice waren nu heel blij en waren al aan het bedenken hoeveel ze zouden verdien en of ze beroemd werden en blablabla.
Renske zou al spelen in die film dus was wel blij maar niet zo erg als hun.
Langzaam pakte ik het briefje dat ik van max had gekregen en liep zonder op te vallen weg, wat niet heel moeilijk bleek te zijn want ze waren zo druk met elkaar bezig dat ik daar nog dood kon vallen en ze het nog niet door zouden hebben. Nou ja ik begrijp het wel ze zijn gewoon heel blij dat ze een rol hebben.
maar ik wachtte eerst nog even af welke rol ik zou krijgen!
Ik stond nu al een paar honderd meter van ze weg en keek op het stukje papier.
Ik begon een beetje in mezelf te lachen, ik was ook zo dom.
Ik keek nou nog eens goed naar het handschrift en ja hoor, er stond helemaal geen MAX er stond MATT alleen hij had het een beetje heel snel neergezet.
Ik wist wel dat ik hem kende.
Ik pakte heel snel me telefoon, maar drukte heel langzaam het nummer in om zeker te weten dat ik het goed in drukte.
Wow, ik leek zo wel een klein kind die hyperactief was en niet kon wachten tot er werd opgenomen en dat snel weer ophangen.
Ik ademende diep in en hield de telefoon tegen mijn oor.
Heej met Larissa je weet wel van vanmorgen zei ik langzaam.
Oja tuurlijk jou ken ik nog wel hoorde ik aan de andere kant van de lijn!

Reageer (3)

  • VeerFanPire

    SnellVerder..!!!

    1 decennium geleden
  • blovesr

    Cuwl..(baby)

    Verder(flower)

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    Ik dom:O
    Hihiii:P
    MATT jaa geen MaxxD

    SnellVerderrr!!^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen