-Brown Hair
-Brown Eyes
-1.71
-Crazy, Energetic, Hyperactive, Dramatic, Anxious, Dreamer.
-Student aan de modeacedemie in LA. Wil danseres worden
-Paramore, All Time Low, Trey Songz, Drake.
-Gossip GIrl, 90210, Ugly Betty, Desperate Housewives, As The World Turns.
-Twilight,New Moon, The Object Of My Affection.

[/face][face=arial]I Knew it all along

“Ik wist het wel Quel. Diep vanbinnen wist ik het all along. Ik wist dat hij zo zou zijn, maar toch vind ik hem nog steeds awesome” gaf ik met een boos gezicht toe aan mijn beste vriendin Raquel. “Mies, het komt wel goed” zei Raquel met haar geruststellende stem. “Ik weet het zeker, hij vind me niks, het was gewoon een blik van afgunst” zei ik na een tijdje. “Oh c’mon Mies. Je weet dat het niet zo is”zei Quel streng. “Maar-” . “-Niks maar”zei ze streng door de telefoon door. “Tay, niet doen, dat kietelt” zei Quel lachend. “Zie je! Waarom kan het niet zo tussen ons zijn, en doe Taylor de groeten.”zei ik zuchtend. Raquel had het voor mekaar, een geweldige baan, een geweldig vriendje. En ik, ik was hopeloos verliefd op Tom Kaulitz, maar hij zag me niet staan. Natuurlijk ziet hij me niet. “Geef het tijd Mies, geef hem de tijd.”zei ze. “Tay, je hebt de groetjes van Mies gekregen” riep Raquel naar Taylor die waarschijnlijk in de keuken stond. “Maar schat, ik moet je hangen want ik stap de auto in, en we weten allemaal dat ik niet kan rijden en bellen tegelijk. Zie je vanavond”zei ik tegen mijn beste vriendin. “Jup, zie je vanavond” zei ze, waarna ze ophing. Waarom moest uitgerekend hij zo onaardig tegen me doen. Waarom was het niet Bill, of Georg zelfs Gustav was goed geweest, maar nee, die deden allemaal normaal en waren hartstikke aardig, we hadden zelfs afgesproken om morgenavond uit te gaan.






Read
React
Love


Kudo's en reacties zijn more than welome

Waarom worden de andere delen (veel) minder dan deze gelezen..? Suggesties zijn altijd welkom.!

Reageer (2)

  • xChocoFudgee

    Hahahaha Yaaaayy Me & Taylor (dance)
    Me luvszz you (H)

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    Verder (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen