Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Faelain

    Loki is inderdaad best lief momenteel, maar eh, dat mag ook wel eens.

    Hij wist dat Rota liever dood was dan dat ze met de wetenschap moest leven dat ál haar zusters (behalve Brunnhilde blijkbaar) waren gestorven en dat haar levensmissie gefaald had.

    Somehow vond ik dat stuk binnen haakjes echt enorm grappig haha, ik vind het echt zo'n Loki opmerking :'D

    6 jaar geleden
  • Pinguino

    Hij moest meer tijd met Hayes doorbrengen als hij zijn gedrag moeiteloos wilde kunnen kopiëren. Daar kon hij vroeg of laat zijn voordeel mee doen, dat wist hij zeker.


    FORESHADOWING?! Oh my god hier gaat iets mee gebeuren hè. Loki u better not touch my babe.

    6 jaar geleden
  • Laleah

    Come fly with me, let's fly let's fly away!

    6 jaar geleden
  • Altaria

    Love it

    6 jaar geleden
  • Romanov

    Leuk! hij is wel vreemd genoeg vriendelijk naar haar bijna en dat vindt ik wel een beetje ... ik weet niet, het maakt me argwanend

    6 jaar geleden
    • Ringwraith

      Haha misschien heb ik hem door mijn birthdaymood inderdaad iets te vriendelijk gemaakt. :'D Nou ja, hij heeft een goede bui omdat hij zijn zin heeft gekregen ofzo. :')

      6 jaar geleden
    • Romanov

      Ik wist niet dat het je verjaardag was?! Gelukkige verjaardag!!
      haha, nu ja, dat klinkt als een degelijke reden ... en Loki wordt meestal wel wat aangenamer als het zijn kant uit gaat..

      6 jaar geleden
    • Ringwraith

      Thanks! En dat is waar. c;

      6 jaar geleden
    • Butterflygirl

      Om een of andere reden vertrouw ik loki. Volgens mij is dat dom om te doen maar ik kan het niet helpen... En nog gefeliciteerd :3

      6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen