Later That Night.

“Oeehh Mies, je hebt een sms’je van Tom”zei Raquel plagend. Eerst hoorde ik het niet, omdat ik helemaal in de film zat, maar toen Quel me er, letterlijk, uitschudde begon ik te blozen en stom te giechelen.

90210 is afgebrand.
Ze hebben vast gehoord
dat jij zou komen. xD
Wat dacht je van uit eten
gaan en filmpje kijken
bij mij en Bill thuis?
Bring a friend(als je wilt)
xTom.
ps:Sleep tight sweetheart.

Raquel had meegelezen, dus begon spontaan te gillen.
“Je hebt nog een sms’je” zei Quel plots. Ik keek op het scherm, om er vervolgens achter te komen dat Bill me een sms’je had gestuurd.

Heii Mies,
Eehm, vind je het erg als we morgen iets anders gaan doen??
90210 is afgebrand,
ze hebben vast gehoord dat jij zou komen.
Heb jij Tom trouwens gezien of gesproken,
ik heb hem sinds vanmiddag namelijk niet meer gezien of gesproken.
Je denkt vast,
hoe moet ik nou weer weten waar Tom is.
Nou; hij deed geheimzinnig toen hij vanmiddag wegging, en volgens mij vind hij je wel wat.
xBill

“OMG!Ik moet morgen mee, of niet soms?”beseft Raquel zich opeens. “Jep” gaf ik simpel toe. “Nee Mies! Waarom?” vroeg Raquel wanhopig. “Uhuh, die keer dat Taylor vroeg of je meeging naar Kellan, waar de HELE Twilight cast was, en ik moest mee.Daarom Quel” zei ik simpel. “Gosh, waarom heb je gelijk?!” riep Quel nog wanhopiger uit. “Maar ik hou van je” probeerde ik met mijn puppyoogjes, of dronken, halfverzopen kattenoogjes, met mij weet je het nooit zeker. “Ah toe” smeekte ik. “Oke, vooruit dan maar”

Toen alles nog steeds geweldig was, waarom is het niet gewoon zo gebleven?

Read
React
Love


~

Kudo's en reacties zijn more than welome

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen