Foto bij 048 • Flashes of History

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • GossipGirl21

    Mooi geschreven.

    5 jaar geleden
  • Jerauhl

    WOWOWOW THEYRE MAKING PROGRESS
    F I N A L L Y

    5 jaar geleden
  • LOKIxMARVELx

    snel verder

    5 jaar geleden
  • Lente2

    KUDO :P

    Half 7 beginnen met werken en ik vond 7 uur al erg haha
    Tot 21.00 uur school is lang zeg, hopelijk ging je toets goed, maar dat weet ik eigenlijk wel zeker!!!

    maar met alcohol werd ik nou eenmaal erg aanhankelijk en knus. > Sounds like one of my best friends haha. Die wordt helemaal knuffelig met alcohol op.

    Die herfstvakantie heb je wel verdiend zo te lezen, en je hebt geluk met het weer, nog even 2 dagen er tegen aan!!

    5 jaar geleden
    • RickmanLover

      Het is eerlijk gezegd wel fijn hoor, zo vroeg beginnen. Kan ik mooi nog even voordat ik naar school ga werken ;p Over 2 maanden ben ik 18 en dan beginnen we om 5 uur 's ochtends en soms zelfs vanaf 3 uur 's nachts... Maar dat van 3 uur weet ik nog niet zeker XD
      De school heeft een lokalen tekort, vandaar dat we tot zo laat zitten. Dan hebben we eerst les om 1 uur en dan tot 6 tussenuur :c De toets was redelijk goed gegaan, een 5,7 maar dat bleek vergeleken de andere scores in de klas redelijk hoog te zijn :Y)

      Over dat met alcohol en knuffelig worden... zo ben ik helaas ook en ik word enorm flexibel met drank op (zip)


      Dankje (flower)

      5 jaar geleden
    • Lente2

      Ah okay, het is denk ook maar net wat je gewend bent natuurlijk. En het is wel fijn dat je in ieder geval niet meer na 21.00 uur nog moet werken.

      Wat voor werk doe je eigenlijk dat je zo vroeg begint?
      Wel fijn dat je in ieder geval tijdens tussenuren nog tijd hebt om iets voor school te doen, lijkt me dat je als je tot 21.00 uur les hebt er daarna geen zin meer in hebt. Een 5.7 is dan inderdaad heel netjes, en het is een voldoende dus je hoeft 'm in ieder geval niet meer opnieuw te doen. (Iets met een studenten 10 haha XD)

      HAha flexibel heb ik ook wel met drank op en iets meer aan aanhankelijk maar I guess dat sommige mensen het gewoon nog net ietsje meer hebben. Vind het altijd wel grappig.

      5 jaar geleden
  • Teal

    Mooi!

    5 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen