Foto bij The Super Date???

Pov Vera..

ik ademende diep in en uit, en stapte nu de taxi uit, en liep naar het restaurant.
Daar stond ik dan met me Rode roos, en mijn blonde haren in de pijpenkrul gedaan door Larissa en een DonkerBlauwe Jurk, die ik van Eline geleent had en een paar pumps van Larissa. Ik was heel blij dat ik die schoenen en jurk mocht lenen, Eline deed er nog wel een beetje moeilijk over maar ja omdat ze het zelf had geregeld kon ze bijna niet weigeren.
Ik geef toe als er op deze jurk een vlek komt zal het inderdaad heel zonde zijn.
Bernice en renske hadden me heel mooi opgemaakt maar niet overdreven of zo.
Ik keek om mij heen met de roos nog steeds in mijn had en ik hoorde me telefoon overgaan.
Ik keek naar het scherm, o nee Dylan dacht ik en drukte hem weg. ik kon hem nu echt niet spreken.Weer ging mijn telefoon en zag weer dat het Dylan was misschien was er wel wat aann de hand, ik bijtte nu op mijn lip en nam op. Wat zie je er mooi uit hoorde ik en drukte meteen weer geschrokken weg en keek gestrest om mijn heen.
Ik voelde iemand op mijn schouder tikken en keek geschrokken op.
Ik keek nu in de ogen van Kellan en verdronk er bijna in.
Dus jij hebt het rozen meisje waar Eline het over had?/
Ik knikte langzaam en probeerde niet verlegen over te komen. Heeej Vera zei ik nu wat spontaner. Nou ja Kellan maar dat wist je vast wel. ik knikt en we gingen naar onze tafel die Eline nog snel voor ons gereseveerd had, ik zette de roos in het vaasje voor me.
En op de tafel waren heel veel kaarsjes.
O Eline wat lief van je dat je dit zo geregelt heb en ik lachen in mezelf.
Je ziet er mooi uit zei kellan tegen mij en ik bedankte hem.
We gingen zitten en toen kwam de ober om onze Bestellingen op te nemen,
ik keek naar de ober om te zeggen wat ik wilde drinken en schrok me kapot..
De ober is...
de ober is..
Ik keek naar Kellan die maar eerst bestelde en ik deed net of ik niet door had.
Dt werd een zware avond snel de rest smsen
ZE MOETEN ME HELPEN!!

Reageer (4)

  • DjDylano

    ik zei tog
    *gekke stalker*

    1 decennium geleden
  • blovesr

    Dylan de oberXD

    Verder(dance)

    1 decennium geleden
  • VeerFanPire

    De ober is toch niet dylan he..???

    Super Snell Verder..!!!!!

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    Argghhh Dylannn:8
    Wrm moet jij nouw weer voor ober spelenxD

    SnellVerderr!!^^

    btw. graag gedaan hoor(A)(voor je haar en pumps:P)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen