Foto bij 38 The worst mistake of my life

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • AmeranthaGaia

    Oh my God?! En Alexander? Wat als ze hem hebben ontvoerd? Of Sienna? O nee, ze hebben Sienna, of niet soms?!

    Hoe kon ze die Irakezen eigenlijk verstaan? Welke taal spreken ze?

    Ik wist wel dat er iets mis was met het feit dat ze haar wapen niet meer bij de hand zou hebben.

    6 jaar geleden
    • Scenario

      Dat over de taal ga je nog merken :P

      6 jaar geleden
    • AmeranthaGaia

      Het zijn verraders? Ze is een of andere taalgenie? Ik ben de enige op aarde die al moeite heeft met mijn moedertaal Nederlands?

      6 jaar geleden
    • Scenario

      Misschien is ze wel een spion??

      6 jaar geleden
    • AmeranthaGaia

      Wacht? Wat? Dat kan het niet zijn, anders zou je het niet zeggen, maar dat zou wel een hele erge plottwist zijn.

      6 jaar geleden
    • Scenario

      Only mtoher knows. Wat is een verhaal schrijven toch leuk! mwuahah

      6 jaar geleden
    • AmeranthaGaia

      En wat is een verhaal lezen toch frustrerend.

      6 jaar geleden
  • Butterflygirl

    Oh my gosh daar is mijn langverwachte hoofdstukje en ik wil gelijk meer meer meer!!! Wir is er mee!!? En is clorofaam spul schadelijk als je dat te lang inademt? Dat lijkt me toch bijna van wel eigenlijk. Ooeeehhh snel!

    6 jaar geleden
    • Scenario

      Ik ging onderzoek doen. Het wordt veel in detectives gebruikt. Maar eigenlijk is het niet snel werkend en dodelijk. Dus ik houd me maar aan de detectives versie, tenzij je wilt dat het dodelijk is natuurlijk...

      6 jaar geleden
    • Butterflygirl

      Nee nee nee. Het wat meer van "de doek bleef onbewaakt over mijn mond liggen" (ofzoiets) dus ik dacht als dat er dan lang blijft liggen/inademen doet het misschien wel schade!

      6 jaar geleden
    • Butterflygirl

      Nee nee nee. Het wat meer van "de doek bleef onbewaakt over mijn mond liggen" (ofzoiets) dus ik dacht als dat er dan lang blijft liggen/inademen doet het misschien wel schade!

      6 jaar geleden
  • Luckey

    Omg!!
    Dit is heftig!!
    Wie hebben ze mee!!
    Niet der vriendin hè!!!
    Of meneer klootzak?!?!
    Omg!!
    Iemand moet der vinden en snel!!
    Jog een deeltje please?!?!?!

    6 jaar geleden
  • Aelin98

    damn heftig!

    6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen