Foto bij 055 • Flashes of History

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • GossipGirl21

    Mooi geschreven.

    5 jaar geleden
  • RedRoseCherry

    Damn... puntje van me stoel.. jouw verhaal he.. zoooo goed (H)

    5 jaar geleden
  • Jerauhl

    HOLY MOLY GUACAMOLE
    shit hey, activeer even gauw een nieuw hoofdstuk. Ik ben nu helemaal bij en aan de ene kant houd ik ervan en aan de andere kant ben ik sad. :')

    5 jaar geleden
    • RickmanLover

      Hahahaha, ik hou er tbh zelf nooit van om stories te lezen die nog niet af zijn, omdat ik totaal niet tegen het wachten kan xD Daarom snap ik je struggle, hahaha

      x

      5 jaar geleden
  • VampireMouse

    Leuk zo een nieuw stukje! Love it!
    Ik hobbel nu 11/12 jaar rond op Q en het heeft echt z'n ups en downs. Is meestal zo rond deze periode dat het minder wordt omdat mensen gaan studeren. Komt vanzelf wel weer goed. Hoop alleen niet dat jij ook gaat stoppen dat zou ik zonde vinden.
    X

    5 jaar geleden
    • RickmanLover

      Oh wauw, dat is al erg lang xD Ik zit er nu zo'n 5,5 jaar op en weet nog goed hoe heftig ik verslaaft was, hahaha.
      Maar hopelijk is het waar wat je zegt en komt het vanzelf wel weer goed.
      Ik zat er misschien aan te denken om het ook op wattpad ofzo te gaan posten, puur omdat ik de vele reacties en support erg miste en dat er voor zorgde dat ik me afvroeg waarom ik in hemels naam nog zoveel tijd er in stak.
      Maar ik heb super veel lieve reacties gehad op dit hoofdstuk en dat zorgde er eigenlijk wel weer voor dat ik me wat beter voelde : )

      Gelukkig vind je het nog leuk!

      x

      5 jaar geleden
  • Sunnyrainbow

    Q is inderdaad veel veranderd.. maar ik ben wel blij dat je weer een hoofdstukje gepost hebt!

    5 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen