Foto bij dag en nacht doorgaan

ik keek in een spiegel,en verbaast me voor de zoveelste keer over mijn ogen,deze groene ogen waren nooit van kleur verandert.ze hebben wel regelmatig een vreemde gloed,een gloed die normaal zou moeten zijn;rood of bruin,heel af en toe zwart.
ach ik oeft me geen zorgen te maken over die ogen,ik was hier aleen gestopt om te jagen,want van dag en nacht rennen krijg je dorst.
ik ben gebeten door 1 van de volturi,die me zijden dat ik mensenbloed moest drinken,maar ik wist dat dat niet persee hoefte.dus ik deed het niet.ik heb me een tijdje bij de cullens aangesloten,ddardoor is mijn eigenlijke naam nu cagna sucre cullen.cagna sucre,ik was soort trots op die naam,het betekend schuilplaats suiker,en heb er dus nooit Cullen aan toe willen voegen.
maar ook bij de cullens voelde ik ook niet op mijn plaats,dus ik ben weer vertrokken.
iki ben nu al een week opweg,en heb et cirque nog steets niet gevonden,maar voor me doemde een stad op,morgen zou ik daar zijn:optijd voor de voorstelling.

Reageer (3)

  • IceScream

    Nice!
    Alleen jammer van de tiepvauten...(A)

    1 decennium geleden
  • Ziegler

    verder
    verder
    verder
    <3333'

    1 decennium geleden
  • Feanor

    mooi verhaal, ik ken twailight niet zo goed, maar het verhaal is best interesant ben benieuwd hoe het verder gaat.

    ps. dat plaatje is erg mooi

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen