Vorige keer:
'Ah, dat is niet eerlijk', zeurt Georg. Ik loop ze voorbij en geef ze telkens een kommtje. Bij Bill doe ik er fruitstukjes in en wat slagroom op. Ik kijk hem grijnzend aan.
'Waarom grijns je zo?' vraagt hij. Ik kan het niet laten en spuit wat slagroom op zijn gezicht. Ik ga snel verder en doe bij Tom, Gustav en Georg hetzelfde. Dan kijken ze me allevier grijnzend aan. Georg houd me vast rond mijn middel. Tom pakt de bus slagroom af. Gustav houd mijn voeten vast en Bill mijn handen. Ik kan dus niet meer bewegen en krijg de volle lading. Als ze me hebben losgelaten, hang ik vol slagroom. Ik sta recht en kijk naar de rest.
'Je ziet er mooi uit', lacht Georg.
'Bij jou is er anders geen verschil', zeg ik. Ik grijns voldaan en ga dan verder met iedereen fruitstukjes te geven. De slagroom pakken ze nu maar zelf.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • xxCOLOURSxx

    leuk <3

    1 decennium geleden
  • XxHumanoiDxX

    kluister reden unplugged tijdens het lezen vn je qwis
    goeie combi ;)
    volgesn mij is het spiegelbeeld achterstevoren geschreven ofso?
    gonna find out in a minute i guess..

    1 decennium geleden
  • DarkSoulXxX

    gwn van voor naar achter lezen
    tokio hotel is supergoed en het zijn allemaal lekkere boysxD:)

    1 decennium geleden
  • houseofnight

    dat raadsel is toch niet zo lastig billie T.T

    hijs dom T.T

    nee hij is schattig xD

    1 decennium geleden
  • TearIsland

    super, kga snel verder(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen