Foto bij H.87.

Het laatste stuk van het vorige hoofdstuk:
'Gioa', zegt hij dan,' Kun je mij recht aankijken en zeggen dat je bij hem weggaat als hij je pijn zou doen?'
Ik kijk hem heel lang onbeholpen aan, weet niet precies wat ik moet zeggen.
'James...' verzucht ik dan, maar hij schudt fel zijn hoofd.
'Niks "James", Gioa!' stoot hij tegelijkertijd boos en gepikeerd uit.
Dan glijdt zijn blik over mijn gezicht, elke centimeter zorgvuldig in zich opnemend, zoekend naar een teken dat zijn vermoedens bevestigd.
'Wat is dat op je slaap?' vraagt hij dan, zacht.
Zacht betekent gevaarlijk bij hem.
'James, het is niets.' vertel ik hem.
'Heeft hij dat gedaan?'
Ik slik.
'James, het was niet zijn schuld.' val ik hem in de rede, maar hij begint al naar de deur toe te lopen.
Nog nooit ben ik zo snel in beweging gekomen.
'James, niet doen!'

Hey lezers. Voor iedereen die heel even vergeten is wat er is gebeurd, is het misschien handig om hoofdtuk 84 weer even terug te lezen.
Link: https://www.quizlet.nl/chapters/1438425/h84/
Nog altijd dankjewel voor het volgen en feedback wordt altijd gewaardeerd!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen