Foto bij 50 Battlefield briefing

Ik geniet echt van jullie reacties! Dank je wel <3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • AmeranthaGaia

    110%

    Ik kon het even niet helpen om te denken aan die mars-reclame met "give 110%"

    Mijn superheldenkrachten (die ik zeker heb... ja, overduidelijk... totaal geen sarcasme... please don't judge me, ik ben een Marvel-fan) vertellen mij dat dit de verkeerde kant op gaat.
    Ik zou willen zeggen dat ze of in shock raakt als ze erachter komt wat er met haar vriendinnen is gebeurd óf Alexander (ik wilde bijna "de kolonel" zeggen, maar er zijn al zo veel kolonels in dit hoofdstuk genoemd dat ik het maar iets verduidelijk) raakt gewond.
    Nu ben ik door die laatste gok juist heel bang dat het Jillian is die gewond raakt.... of hun allebei... oh my god... doe me dit niet aan... of juist wel... activeer gewoon snel het volgende hoofdstuk.

    6 jaar geleden
    • Scenario

      Ik kan je vertellen dat je verast zult staan over wat er gebeurd. Het is namelijk geen van allen ;). Heb ik me toch een beetje aan je regels gehouden (voor nu dan......)

      6 jaar geleden
    • AmeranthaGaia

      Eindelijk. Jeetje, dat duurde lang. (hoera) (dance)
      Wacht... voor nu dan? Waag het niet! :S

      6 jaar geleden
    • Scenario

      Juich niet te vroeg er komt andere ellende

      6 jaar geleden
    • AmeranthaGaia

      Wacht........ Quinten gaat haar toch niet ontvoeren?!

      6 jaar geleden
    • Scenario

      Daar heb ik nog niks iver gezegd 😂

      6 jaar geleden
    • AmeranthaGaia

      Ik doe ook maar een gok. Ik zal niet rusten voordat ik het geraden heb!
      Er zal een dag komen waarop ik gelijk heb gehad. xD

      6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen