Foto bij H.101.

Het laatste stuk van het vorige hoofdstuk: Dan kom ik aan bij het keukenraam en hurk neer bij de aarde.
Er staan een aantal voetafdrukken, de een duidelijker dan de ander.
Gewoon weer zoiets wat ik verwacht te zien, maar er niet echt is - wil ik mezelf ervan overtuigen.
Om er zeker van te zijn laat ik mijn vingers over de misvormde aarde glijden en de adem wordt uit mijn lijf geperst als ik overduidelijk de texturen voel die bij de beelden passen.
Na mijn stokkende ademhaling, hap ik naar lucht, mijn borstkas gaat snel en onregelmatig op en neer, terwijl ik doodsbang om me heen kijk.
Ze was hier.
Ze was hier echt, maar heeft niets gedaan.
Ze speelt een spel.
En ik ben niet aan het winnen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • GossipGirl21

    Mooi geschreven.

    5 jaar geleden
  • BethGoes

    En minstens net zo bang als IK ben!!!

    Kunnen ze alsjeblieft ergens anders heen gaan? Misschien naar James? Ergens een flat? Hotel? Garage? Weg van Nederland.... waarom gaan ze niet gewoon naar Amerika of zo!!! (huil) (zip)

    5 jaar geleden
    • AmeranthaGaia

      Als ze wegvluchten naar het buitenland, komt ze misschien achter hen aan. Dan kan de politie die meer van de zaak weet er niets meer aan doen.

      5 jaar geleden
    • BethGoes

      ow ja...

      5 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen