Foto bij 001

Sienna

"Ongeloofelijk dat ik hier ben. Zelfs als Italië niet meedoet volgt de World cup me." Marco lacht en drukt een kus op mijn slaap. "Overdrijf niet zo amore mio. Wat had je verwacht? Dat ik thuis alle wedstrijden zou kijken?" Ik draai lachend met mijn ogen. "Ik weet het, ik weet het maar een meisje mag dromen toch?" Marco schudt lachend zijn hoofd. "Hoe heb je het trouwens voor elkaar gekregen dat we in hetzelfde hotel zitten als de spelers? Ik bedoel maar ik weet dat je groot bent in de voetbalwereld maar..." "Nee nee liefje ik snap je. Neymar heeft het geregeld voor ons." Ik voel mijn lunch spontaan naar boven komen bij het horen van die naam en ik kan een geirriteerde zucht niet onderdrukken. "Baby wat heb je toch tegen hem? Hij is een geweldige voetballer en zelfs nog een betere vriend." Ik neem mijn koffer en loop verder richting de lift. "Ik heb gewoon geen goede vibes bij die jongen. En laten we het er maar niet over hebben." Ik wacht op Marco en dan sluiten de deuren van de lift. "Oke liefje."

"Jou had ik niet verwacht hier te zien!" Marco en ik draaien ons om en komen oog in oog met David Luiz. "Bro!" Marco gaat naar hem toe en geeft hem een knuffel. Dan merkt David mij op. "SIENNA!" Hij duwt Marco aan de kant en zwiert een rondje met me. "Ik heb jou al veel te lang niet gezien!" zeg ik als ik David een plagende stomp geef tegen zijn arm. "Ik zie jou iedere dag hoor met een verschillende foto dat je post op Instagram." Hij kijkt me grijnzrnd aan en ik draai lachend met mijn ogen. "Hey maar wat doen jullie hier? Niet dat ik niet blij ben jullie weer te zien maar..." "We komen om te supporteren." zegt Marco. "Maar hoe komen jullie in het hotel?" David kijkt ons verbaasd aan. "David, we hebben meeting met Coach." Een bekende stem verstoord ons gesprek en mijn humeur gaat naar beneden in een milliseconde. "Dat is de reden. Neymar heeft het gefixt." glimlacht Marco trots wijzend op zijn ploegmaat dat net is aangekomen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen