Vorige keer:
Ik verdrink in die mooie donkere, bruine ogen van hem, net zoals de eerste keer dat ik hem zag. Ik ben eigenlijk niet zo voor van die dingen, maar dat kan ik hem nu moeilijk zeggen, hé. Voor mij is samen iets doen ook al goed genoeg. Ik voel me trouwens helemaal niet lekker in dit kleedje. Bill geeft me een kus en laat zijn tong naar binnen glijden. Plots stopt de chauffeur bruut en kijken we bang naar hem.
'Wat is er?' vraagt Bill.
'Ik denk een platte band', zegt de chauffeur.
'Oef, gelukkig is het dat maar', zeg ik. De chauffeur stapt uit en blijft even buiten. Wat later stapt hij terug binnen.
'Ik ben een nieuwe reserveband vergeten na de vorige keer dat de band sprong’, zegt de chauffeur dan.
'Scheiße!' schreeuwt Bill opeens. Ik schrik. Dat heb ik hem nog maar zelden horen roepen. Bill blijft verder schreeuwen tegen de man. 'Wat is je probleem man?' schreeuwt hij.
'Daar kan ik toch niets aan doen', zegt de man verontwaardigd.
'Daar wordt je voor betaald!' blijft Bill schreeuwen.
'Bill, het is toch niet zo erg', probeer ik hem te sussen.
'Heel mijn planning valt zo in duigen', zegt hij. Ik kan er niet meer tegen. Ik ga de limousine uit en stap wat verder. Ik haal een pakje sigaretten uit mijn handtas. Ik had gehoopt er geen te moeten gebruiken, maar ik kan het even niet houden. Ik pak een sigaret en steek hem op. Ik trek er eens van en adem alles er weer uit. Dat lucht op. Het geschreeuw houd op. Ik draai me om en schrik.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • TearIsland

    super(Y)

    1 decennium geleden
  • Tomsgame

    haha wat maakt dat uit? goed bedacht orr

    ga je snel verder? *puppyeyes*

    ben beetJ verslaafd aan je quizjes hhahaa
    ik zit dit al aan een stuk door te maken:Pxxxxxx

    1 decennium geleden
  • secretangel

    kei goe:D

    1 decennium geleden
  • billy11

    verder bitte!!!!!!(typing)

    1 decennium geleden
  • LENKAxBILL

    SUPR . ^^

    MORE MORE MORE . xD

    Kzit constant aan de Botsautootjs te denke :p

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen