Foto bij A little flashBack!!

Reactie??

POV Vera..

Ik bestelde snel wat te drinken en ik denk dat hij me niet herkende of zo.
Sorry zei ik snel en liep nu naar de wc.
Ik keek in de spiegel en keek een beetje gespanne ik gooide een beetje water in mijn gezicht en nu liep er wat mascrara langs me wang naar beneden.
Fijn dat ook nog en ik pakte me telefoon en drukte het nummer in van Renske,
Ik leg het probleem uit en ze kwam zo snel ze kon. maar ik wist dat ik dus nog ff moets wachtten.
Gespannen liep ik terug naar de tafel waar Kellan nu een beetje zielig om zich heen zat te kijken. Hij zag mij aan komen lopen en keek al wat blijer.
Wat was je nu doen vroeg hij even naar de wc zei ik met een lief lachtje.
O okeej zei hij en we begonnen te praten en lachen. Het was echt super gezellig maar af en toe vergat ik dat dit echt gebeurde.
En verdronk ik langzaam maar zeker in zijn ogen net toen het voorgerecht werd opgehaald zag ik eigenlijk Renske staan en ik lachte een beetje opgelucht.
Sorry moet nu ff gaan zei ik en Kellan keek weer een beetje zielig.
Ik ben snel weer terug hoor zei ik snel en hij lachtte terug.
Ik liep naar de wc waar Renske op me wachtte.
Is hij hier echt zei ze langzaam ik knikte en Renske keek nu een beetje zielig om laag.
Sinds wanneer werkt Jackson hier? weet ik veel zei Ik langzaam.

Pov Renske..
Weet ik veel zei Vera en ik keek nu naar de grond.
Jackson, die jongen met wie ik een nou ja, ik weet niet eens meer hoelang geleden had gehad maar hij ging toen flirten met Vera en gelukkig zei Vera dat tegen mij en ik had het toen uitgemaakt, met pijn in mijn hart dat gaf ik toe.
Toen had hij vera een beetje gestalkt maar niet zo lang toen ging hij Larissa stalken, maar dat was omdat hij haar leuk vind maar om aan het telefoon nummer van haar te krijgen.
Vera vond dat natuurlijk ook heel zielig voor mij en had ook nooit wat met hem verder gedaan, gelukkig nou ja daar ben je toch vriendinnen voor.
En ik keek haar weer aan en zag dat Vera nogal bang en verschrikt.
Ik ga je helpen !!zei ik nu overtuigend

Reageer (4)

  • Smosh

    doordoor (L)

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    HAhaha stalker nummero zwei!!xD

    SnellVerderrr(yeah)

    1 decennium geleden
  • blovesr

    Ahww.. vera heeft nieuwe stalker(yeah)

    Verder(baby)

    1 decennium geleden
  • VeerFanPire

    Jackson..!!!!


    Super Snell Verder..!!

    dankje renske jij helpt mij..!!!Woohoo.(yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen