Op dinsdag 10 juli om 09:30 was mijn derde afspraak bij het VUmc.

Mijn afspraak was weer lekker vroeg, en omdat ik dacht dat mijn afspraak een uur eerder begon was ik een uur te vroeg. Nadat ik mij had aangemeld (en ondertussen een lekker gratis bakje koffie had gepakt.) Was ik om half 10 dan eindelijk aan de beurt.

Het gesprek ging veder vrij soepel en ze begon over het onderwerp seks en hoe ik dat in doe toekomst zag en hoe dat in het verleden ging. Dus als je van plan bent zelf naar het VU te gaan wees er op voorbereid dat je zulke vragen krijgt.

Veder kreeg ik een opdracht om zowel voordelen als nadelen op te noemen van de transitie (denk aan bijvoorbeeld wat zijn de nadelen aan de hormonen, operatie's etc.)

Volgende keer moeten mijn ouders mee naar het gesprek om te praten over hoe ik vroeger was etc. Mijn gesprekken zijn tot nu toe geplant tot oktober en dan word ik besproken in een groep of ik aan de hormonen mag.

Reageer (2)

  • Pusheen_The_Cat

    yeshhh, er zit nu stedds meer schot in
    het heeft al lang genoeg geduurd !!
    ik zal aan je zijde staan en met jou samen dit proces doormaken
    samen zijn we sterk en helpen we elkaar ^^
    het aan de hormonen gaan mag van mij nu al beginnen, waarom uitstellen van dit ??
    ze zien toch al dat je het erg graag wilt de transformatie ??
    keep it up Dean, take my hand, we will walk this road together _O_

    5 jaar geleden
  • AlphaNoodle

    Het klinkt alsof het nu een stuk vlotter gaat! Ik hoop dat het nu allemaal snel en goed gaat!

    5 jaar geleden
    • FRIDERICUS

      Nice! Ik hoop dat je na oktober aan de hormonen mag! (:

      5 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen