Foto bij 7. Goreous

Wat vooraf ging:
Dus dat Alice weg is, is gewoon gang van zaken. "Was het heel erg was ze over mijn lieve Bill zei?" vraagt ze nieuwsgierig. "Echt vreselijk. Maar ik wil er niet meer over praten, ok?" hoor ik Tom zeggen terwijl ik naar de koelkast loop om een bier voor hem te pakken. Ik maak hem open en ga naast mijn broer staan. "Hier" zeg ik terwijl ik hem het bier overhandig. Hij knikt naar mij als middel van een bedankje. "Misschien kan je een paar van je vriendinnen uitnodigen, dan kan ik even aan iets anders denken?" vraagt Tom met zo'n grijns op zijn gezicht dat je eigenlijk al weet wat hij van plan is. Dan is het stil en Nikki gezicht betrekt enorm. Ik besef waarom en wil wat zeggen, maar ik weet niet wat. Het enige wat ik kan bedenken is mijn broer een stoot te geven. "Ik .. uhm ... huur een escort" is het laatste wat ik van haar hoor voor ze de kamer uit is.

PS. in dit hoofdstuk komt een verwijzing naar Tokio Hotel Haters versus Tokio Hotel.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen