Foto bij H4. Thanks

He is really nice <33
graag ff zeggen wat je er van vind, wil graag tips enz. ;)

POV: Cissy

Ik doe de deur open en loopt meteen door naar de keuken. 'Wil je misschien wat te drinken?'
Wessel komt ook de kamer in en schud zijn hoofd.
'Ok. Ga maar in de woonkamer zitten. Mijn ouders zijn niet thuis dus je hoeft niet bang te zijn dat iemand opeens binnen komt.'
Wessel knikt alleen maar en ploft neer op de bank.
Ik ga naast hem zitten en zet een schaaltje chocola neer.
'Ik weet niet of jongens ook chocola eten bij liefdesverdriet, maar bij mij helpt het altijd.'
Dan begint Wessel opeens te huilen. Ik zit er een beetje ongemakkelijk naast. Dan slaat ik ongemakkelijk een arm om hem heen. Je ziet niet vaak een jongen huilen.
Zo zitten ze een half uur.
'Zo hey gaat al een stuk beter.' Wessel probeert weer normaal te klinken.
'Ik zei toch: huilen help.'
'Thanks Cissy.'
'Voor wat?'
'Dat je er voor me was.'
Ik word rood. 'Graag gedaan.' Weet ik uiteindelijk te zeggen.
'Nou dan denk ik dat ik maar weer naar huis ga.' Wessel staat op en pakt zijn jas. Ik ben even verbaasd. Één minuut geleden zat hij nog te huilen en nu doet hij weer of er niks is gebeurd. Ik sta ook op en zwaai hem uit. Ik zucht. Hij is wel echt heel erg leuk.
Ik slaap die avond slecht. Ik krijg Wessel maar niet uit mijn hoofd. Dit begint weer op die verliefdheid te lijken.

POV: Wessel

'Sorry Wessel. Ik vind je een hele leuke jongen, maar ik denk niet dat het gaat werken tussen ons.' Demie kijkt hem schuldig aan. Ik ren weg en ga onder een boom zitten.
'Wessel?' ik kijk op in de stralende glimlach van Cissy. Ze gaat naast hem zitten. 'Het komt wel goed. Ik ben hier voor je.'

Dan word ik wakker. De glimlach van Cissy zie ik nog perfect voor me en haar woorden blijven zich herhalen in mijn hoofd.

Reageer (2)

  • Tamae

    thanks :D dat ga ik dan ff veranderen ;)
    als je nog meer tips enz. hebt laat het me ffa weten :)

    1 decennium geleden
  • MILKAA

    Misschien is het handig om uit posisties te schrijven Bijv:

    Cissy POV:
    Ik doet de deur open en loopt meteen door naar de keuken. 'Wil je misschien wat te drinken?'vraag ik aan wessel die net de kamer in komt
    Hij schud zijn hoofd.
    'Ok. Ga maar in de woonkamer zitten. Mijn ouders zijn niet thuis dus je hoeft niet bang te zijn dat iemand opeens binnen komt.' zeg ik
    Wessel knikt weer en ploft neer op de bank. Ik ga naast hem zitten en zet een schaaltje chocola neer.
    'Ik weet niet of jongens ook chocola eten bij liefdesverdriet, maar bij mij helpt het altijd.' zeg ik hoopvol
    Dan begint hij opeens te huilen. Ik zit er een beetje ongemakkelijk naast. Dan sla ik ongemakkelijk een schouder om hem heen. Je ziet niet vaak een jongen huilen.
    Zo zitten ze een half uur.
    'Zo hey gaat al een stuk beter.' Zegt wessel
    'Ik zei toch: huilen help.' zeg ik
    'Thanks Cissy.' zegt Wessel
    'Voor wat?' Vraag ik
    'Dat je er voor me was.' Zegt Wessel
    Ik voel mezelf rood worden. 'Graag gedaan.' Weet ik uiteindelijk te zeggen.
    'Nou dan denk ik dat ik maar weer naar huis ga.' Wessel staat op en pakt zijn jas.
    ik ben even verbaasd. Één minuut geleden zat hij nog te huilen en nu doet hij weer of er niks is gebeurd. ik sta ook op en zwaai hem uit. ik zucht. Hij is wel echt heel erg leuk.
    ik slaap die avond slecht. ik krijg Wessel maar niet uit haar hoofd. Dit begint weer op die verliefdheid te lijken.


    Anders lijkt het zo kinderachtig xD

    Zoals je ziet heb ik de gedachten van wessel eruit gehaald die horen bij de POV (poin of vieuw) van wessel.

    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen