Hé hallo,

Ik wil jullie alvast bedanken dat jullie mijn verhaal lezen.
Reactie's houden mij aan het schrijven en geven mij ook een gigantische energie boost.
Vanwaar, dit korte berichtje boven het hoofdstuk?
Nou, ik heb zoals sommige misschien al is opgevallen nog een ander verhaal actief gezet.
Dat verhaal gaat deels over de Cullens en de Volturi, voor de gene die erin geïnteresseerd zijn, het verhaal heet: Subject V2. En is nog maar net gestart, de eerste hoofdstukken worden eerdaags actief geplaatst. Achter de schermen heb ik het hele verhaal al uitgeschreven, dus het enige wat ik daar nog mee moet doen is activeren.
Ook dit verhaal Babyboom heeft al aardig wat hoofdstukken, zo ook aardig wat hoofdstukken op voorraad.
Als ik jullie zeg dat ik op het moment met hoofdstuk 96 bezig ben, zal je je verbazen. Af en toe kan er een fout in het verhaal zitten, maar niet getreurd want ik probeer alles aan foutjes eruit te filteren. Helaas lukt dat niet altijd.. Nou, voor nu heb ik wel genoeg gerateld naar jullie.

Enjoy this Chapter........

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Luckey

    Iets zegt me dat ee meer met steree aan de hand os

    Vooral door laatste stukje

    5 jaar geleden
  • LarryNiam

    leuk hoofdstukje weer:)
    wanneer leren ze de wolfpack kennen?
    kan niet wachten <3

    5 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen