Foto bij H.120.

Het laatste stuk van het vorige hoofdstuk:
'Jullie zijn echt klootzakken,' snik ik, waar ze het totaal mee eens blijken te zijn.
'Ja, inderdaad. En het spijt ons,' zegt James snel.
Ik wil nog iets zeggen, maar ik besluit dat het het niet waard is. Ze zijn idioten, hebben hele domme dingen gezegd en in een normale situatie zou ik nog bozer zijn geworden, maar ze hebben er in ieder geval spijt van. Bovendien wil ik James te vriend houden en wil ik geen ruzie met Evan. Woensdag ga ik immers alweer weg. Ik kan maar beter genieten van de tijd die ik nog met hem heb.

Hi, lezers! Deze story is vandaag officieel een jaar oud. Vandaar dat er nu een extra hoofdstuk komt. Hierna neem ik gewoon weer het oude ritme aan.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • GossipGirl21

    Mooi geschreven hoor.

    5 jaar geleden
  • Luckey

    Maar dir deeltje is 2 maanden geleden al geüpload?!

    5 jaar geleden
    • AmeranthaGaia

      Ja, sorry. Ik had hem per ongeluk weer geïnactiveerd en moest het daarna weer activeren. Later vandaag komt weer het echte nieuwe hoofdstuk. Sorry.

      5 jaar geleden
    • Luckey

      maakt niet uit maar na het lezen van de inleiding dacht ik echt, wat?!
      dit heb ik al gelezen

      5 jaar geleden
  • Luckey

    oh nee!!
    evan!!!!
    ze mag niet der plan door zetten, ik doe der wat!!!

    5 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen