Ja, ja, we gaan langzaam aan vorderen naar het jaar waarin we tot nu toe nog zitten. Maar tot die tijd, zitten we gewoon nog in het jaar 2017, in het verhaal.... Houd de rechterbovenhoek in de gaten....
Hoop dat jullie nog altijd het verhaal leuk vinden en ook het te lezen in verschillende personages.
Zowel in Caden als in Sterre?
Zijn jullie al een beetje benieuwd naar Embry, hoe hij ermee omgaat? Zoals wat vind hij van de directeur van het ziekenhuis, David Apple, de vader van zijn halfbroertje Olvin? Van zijn broertje, hoe hij met de pack in de weer is. Wat er door hem heen gaat, wanneer er weer een gedwongen etentje eraan zit te komen en het tot nu toe al meerdere keren heeft weten te ontlopen?
Hou nog even vol, want ook de Embry hoofdstukken gaan eraan komen.. Net zoals andere perspectieven, die maar een korte rol erin spelen en of maar een bijrolletje dragen, maar niet van groot belang zijn.
Heel veel leesplezier met dit hoofdstuk.....

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • LarryNiam

    Oehh ik ben benieuwd:)
    Love it<3

    5 jaar geleden
  • Luckey

    Ben benieuwd hoe dit verder gaat

    5 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen