Jongens dit is onze eerste vakantie leuk toch zij Emela. ja zij Lars maar waar gaan we naar toe. dat vroegen Jack en Djamila ook af. En Emale zij dat we naar een eiland gingen in vietnam . De groep vond het leuk maar ook spannend.De volgende ochtend waare ze op schiphol. en Jack was bang hij zij in de groep dat hij een beetje bang was. en Djamila en Lars en emela zijden dat je niet bang moest zijn. omdat vrienden helpen elkaar zij Lars . handen op elkaar zij emela en de reis was begonnen. Ze kwamen bij een man aan bij de eindt bestemming . ze moesten alleen gaan varen maar dat ging niet bepaald goed zij jack zij waren wel op een eiland maar een onbewoond eiland. Jack en Emela Lars Djamila waren gestrand. ze waren een beetje ongerust ze wilde hulp maar de afstand van een bewoonde eiland of iets anders was 87 kilometer. ze zeiden dat ze er nog een leuke vakantie van woude maken ze gingen houdt en steen te zoeken om een kamp vuurte maken en dat lukten . ze handden een kamp vuur . maar ze hadden geen eten . En Jack kan rustig aanlopen en zij dat daar palmbomen stonden met cocosnoten . maar er was een huisje een verlaten huisje en ze gingen een kijkje nemen en ze zeiden tegen elkaar dat vriendschap voor gaat. er lagen matrassen en een bed die een beetje kapot was. ze gingen alles wat in dat huisje stond gebruiken. maar Jack hoorde opeens een piep en ze gingen op het geluid af en het was een schaduw en ze gingen achter het doek kijken en het was een hond en die hond was gewond zij pootje was met verband omheen gedaan en die hond ging tegen jack aanliggen. de hond was helemaal op jack verliefd en jack zij tegen de groep . dat hij de hond niet wou achterlaten . dus jack ging van zijn mouw een soortvan touw maken dat de hond de hele tijd mee ging. en de hond ging naar een palmboom en er was een cocosnoot op de grond kapot gevallen en dat ging de hond eten . en jack had een naam voor de hond jackson dat was nu de naam van de hond. maar de groep zij dat ze echt bang waren dat ze nooit meer terug komen . maar jack zij het komt wel goed vrienden komen voor elkaar op.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen