Er waren eens twee dikke vrienden.
Maar het waren niet zomaar vrienden…
Het waren boekenmonsters!
Maar ze waren dikke vrienden! Niks of niemand kon hun uit elkaar brengen.
Ze waren zo close dat ze zelfs samen gingen wonen toen ze 4 Waren! Voor hun is het doodnormaal om elkaar 24\7 te zien.
Hoe dan ook ze zagen elkaar elke dag toen ze KLEIN waren..
Op hun 12de verjaardag ( en ja, ze zijn ook op de zelfde dag jarig) waren ze al groot en zelfstandig. Laatste jaar basisschool was voorbij. Doei Doei basisschool!
Ze zaten nu op de middelbare, en ze zagen elkaar bijna nooit meer door het huiswerk wat ze kregen aan het begin.☹️☹️☹️☹️
Maar gelukkig werd het wat minder.
We zijn nu wel aan het praten over school en zo maar nog niet hoe het er thuis aan toe is…
Thuis is het een kippenhok…
Soms hebben ze geen zin in huiswerk, DUSSS ze gaan verstoppertje spelen. Maar niet zo maar verstoppertje, Ze gaan er HEEEL hard bij gillen om hun moeders boos te maken (want ze wonen samen, en de vaders werken altijd tot 20:30) ze vinden het grappig haha. Maar als de twee papa’s thuis zijn en ze horen gegil…….
DOEN ZE GEWOON MEE!!
Laten we verder gaan haha, waarom zijn het boekenmonsters vraag je? Nou omdat ze NIET van mensen houden…
Het ras boekenmonsters bestaat alleen in Noord-Amerika.
En ze eten alle menselijke dingen op die ze zien.
Geen dieren natuurlijk, Want die zijn vriendjes.
Boekenmonsters zijn heel speels zoals je al hebt gelezen haha. Wat wel raar is, is dat boekenmonsters geen scherpe tanden hebben als ze groot zijn…
Maar juist als ze klein zijn haha!
Boekenmonsters houden veel van hun mama’s.
Maar ook van de papa’s…
Wat ik wil zeggen is dat ze verschillend omgaan met hun ouders, Ze zijn heel speels bij de vader en juist heel rustig bij de moeders maar het kan ook andersom zijn!
Elke dag eten boekenmonsters ruim 10 kilo mensen!

Maar nu het belangrijke nieuws…
Boekenmonsters staan op het punt van uitsterven..
Dat willen we dus niet!
Bel dus: 06 555 928 Of sms en doneer $1 per maand,help dit bedreigde soort om gered te worden!
(dit is de telefoon waarmee je belt of sms’t)
Dit is medemogelijk gesponserd door:
Stichting Boekenmonster.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen